۳۵۶۸۸۸
۷ نظر
۵۰۰۰
۷ نظر
۵۰۰۰
پ

اینترنت از فردا ارزان می‌شود

طبق مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات از روز اول مرداد ماه تمام ارائه‌کنندگان خدمات اینترنت ملزم به اعمال تعرفه های جدید هستند.

خبرگزاری ایسنا: طبق مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات از روز اول مرداد ماه تمام ارائه‌کنندگان خدمات اینترنت ملزم به اعمال تعرفه های جدید هستند.

چندی پیش معاون وزیر ارتباطات از کاهش تعرفه‌ استفاده از هر کیلوبایت داده تلفن همراه از ۰.۵ به ۰.۴ ریال خبر داده و درباره هزینه‌های دسترسی به اینترنت ADSL نیز اینگونه اعلام کرده بود که با مصرف بیش از ۲ گیگابایت به صورت ماهانه، حداقل ۱۶ درصد کاهش تعرفه خواهیم داشت که این کاهش در بعضی موارد به ۳۰ درصد هم می‌رسد.

بدین ترتیب در قالب مصوبه ای اعلام شد:« سقف تعرفه خدمات داده تلفن همراه برای سیم کارت های دائمی مستقل از فناوری به ازای هر کیلو بایت چهاردهم (۰.۴) ریال تعیین می ‌شود.

اپراتورهای تلفن همراه می ‌توانند با رعایت شرایط رقابتی و تعرفه تعیین شده در این مصوبه، ضمن فروش خدمات دیتا بر اساس کیلو بایت، بسته­‌های مختلف تعرفه­‌ای را نیز متناسب با نیاز مشترکین تعریف و با رعایت سایر مقررات و شرائط پروانه خود ارایه کنند.

همچنین بر اساس مفاد پروانه اپراتورها و مصوبات قبلی کمیسیون تنظیم مقررات، تعرفه خدمات سیم کارتهای اعتباری همراه حداکثر می‌تواند ۵۰ درصد بالاتر از تعرفه خدمات سیم کارتهای دائمی باشد.

بر این اساس در حال حاضر سقف تعرفه مجاز اپراتور ها درزمینه دیتای همراه در سیم کارت های اعتباری از ۰.۷۵ ریال به ۰.۶ ریال برسد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      انشااله ک همه شرکتا رعایت کنن

    • بدون نام

      تورو خدا پیگیری کن و اطلاع رسانی کن اینترنت نامحدود رو شرکت مخابرات استان تهران از فردا می خواد برداره و فاجعه اونجاست که کسانی که قبل از این اینترنت نامحدود داشتن رو هم میخواد مجبور کنه که از اینترنت حجمی استفاده کنن خواهش میکنم جهت حفظ حقوق کاربران اینترنت این قضیه رو پیگیری کنین اگر همه رسانه ها پیگیری کنن مجبور به عقب نشینی میشن این کار مخابرات از نظر قانونی و اخلاقی درست نیست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اینترنت حجمی مدتی دیگر از ایران برداشته میشه.. خیالت راحت

    • مهرداد

      بخدا بازم اینترنت گوشی بجای اینکه ارزون بشه بازم گرون میشه، بسته ها هر کدوم دوبرابر مبشن فقط نگاه کنید ببینید چطوری میشه مثل دفعه قبل...

    • بهراد

      مردم و سرکار گذاشتن اطلاعات غلط به مردم میدن اینترنت گران شده شما برید ببینید بسته های اینترنتی از اردیبهشت تا الان چقدر گران شده ، بسته یک ماهه از ۱۰ هزار تومن به ۱۳ هزار تومن افزایش پیدا کرده ، در صورتی که از اردیبهشت قرار بود اینترنت ارزان بشه اما اپراتور ها برعکس عمل کردن ! چرا ؟ مملکت صاحب نداره !

    • مورچه

      حالم بد شد
      گرون میکنید خو به جهنم حداقل سرعت رو درست کنید
      تا امدم همین صفحه رو باز کنم تقریبا شیش ماه گذشت
      چقد عقب موندگی

    • مهدی

      زنگ زدم به های وب میگم نت که قرار بود ارزون بشه اینجوری که شما کردین سرعت و کم کردین قیمت و بردین بالا این ارزون شدنه؟ دلمونو خوش کردیم ارزون میشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج