اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۵۷۲۱
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

جنتی: به رهبری گفتم بار من را سبک کنيد

امام جمعه موقت تهران با بيان اينکه در اين شرايط فعلي بايد بررسي شود چه مقدار سوال از رئيس جمهور به مصلحت است، گفت: بايد ديد طرح اين سئوال آيا همان اختلاف قوا نيست و دشمن شاد نمي‌شود؟

روزنامه ابتکار: امام جمعه موقت تهران با بيان اينکه در اين شرايط فعلي بايد بررسي شود چه مقدار سوال از رئيس جمهور به مصلحت است، گفت: بايد ديد طرح اين سئوال آيا همان اختلاف قوا نيست و دشمن شاد نمي‌شود؟

آيت الله احمد جنتي خطيب نماز جمعه اين هفته تهران در ابتداي خطبه دوم در توضيح کم شدن حضور خود در نماز جمعه اظهار داشت: بنده يکبار با رهبري صحبت کردم و گفتم بار من را سبک کنيد و مسئوليت‌ها را از دوش من برداريد سه چهار مورد بود که دو تا را قبول نکردند يکي را قبول کردند يکي هم نماز جمعه بود که فرمودند اگر سختتان است نوبت را عقب بياندازيد که در نهايت گفتند دو ماه يکبار حضور يابند مسئله اين بود به همين سادگي.

دبير شوراي نگهبان در بخش ديگري از خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته تهران به مطرح شدن بحث سوال از رئيس جمهور اشاره کرد و با بيان اينکه اين حق قانوني نمايندگان و امري بجا و لازم است، تصريح کرد: اما در اين شرايط فعلي اينکه چه مقدار سوال از رئيس جمهور مصلحت است، خود آقايان بايد فکر کنند آيا چه بهره برداري دشمن خواهد کرد؟

آيا همان اختلاف قوا نيست؟ دشمن شاد نمي‌شود؟ چه کسي خوشحال و چه کسي ناراحت خواهد شد؟وي ادامه داد: در هر صورت اگر قرار شد طرح سوال انجام شود و دعوت صورت گرفت، بايد در نظر داشت که جنگ و جدال نيست و فقط بحث سوال است که البته به اعتقاد من مي‌شد آن را در يک جلسه خصوصي مطرح کرد اما اگر قرار بود به مجلس کشيده شود بايد دوستانه باشد، کينه ورزي نشود و کاري نشود که خلاف اخلاق، ادب و وحدت باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سپیر

      پرسیدن سئوال عیب نیست ندانستن عیب ؛ دشمن بیشتر از این خوشحال میشود که ما در سکوت به اشتباهاتمان ادامه دهیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج