اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۵۷۴۰۲
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

پی زیرو پیرلی، دنیای عاشقان خودرو

در میان سر و صدای سنگین جمعیت و موسیقی، پیرلی درهای دنیای پی زیرو را در لس‌آنجلس امریکا، در نزدیکی مرکز مد و ثروت «بورلی‌هیلز» باز کرده است.

وب سایت پدال - مسعود انیس حسینی: در میان سر و صدای سنگین جمعیت و موسیقی، پیرلی درهای دنیای پی زیرو را در لس‌آنجلس امریکا، در نزدیکی مرکز مد و ثروت «بورلی‌هیلز» باز کرده است. «پی زیرو ورلد لس‌آنجلس» اولین نمونه از مکان‌های جدید پیرلی است که برای تبدیل چهره سطح بالای برند به یک سبک زندگی برای مالکان و شیفتگان جذاب‌ترین و خواستنی‌ترین خودروهای جهان برنامه‌ریزی شده‌اند.
پی زیرو پیرلی، دنیای عاشقان خودرو

این ساختمان جدید، کاربری‌های مختلفی را در بر می‌گیرد. در حالی که در مراسم افتتاحیه، این مکان بیشتر به یک باشگاه شبانه به نظر می‌رسید، ولی ساختمان و محوطه مجاور آن دارای بخش‌های مختلفی که هر یک کاربری خاص خود را دارند؛ از جمله ارائه بازاریاب‌ها و تکنسین‌های پیرلی، یک نمایشگاه محصولات پیرلی، یک ویترین چرخان برای سوپرماشین‌هایی که از تایرهای پیرلی استفاده می‌کنند، و یک فضای گاراژ مانند که متریان می‌توانند در آن تایرهای پی زیرو خریداری کرده و بر روی خودروهای خود نصب کنند. یک سرویس ویژه نیز با دریافت هزینه اضافی در اختیار قرار می‌گیرد که در آن خودروهای مشتریان از خانه یا محل کارشان به دنیای پی‌ زیرو منتقل می‌شود. خودرو پس از تعویض تایرهای جدید، به محل قبلی باز خواهد گشت.

پی زیرو پیرلی، دنیای عاشقان خودرو

همچنین اگر کسی به «پی زیرو ورلد» علاقه داشته باشد، می‌تواند آن را برای گردهمایی‌ها و مراسم‌ها اجاره کند. با توجه به فرهنگ خودرویی ویژه جنوب کالیفرنیا، می‌توان انتظار داشت که این مکان جذابیت زیادی برای تولیدکنندگان، باشگاه‌های خودرو و اشخاص برجسته برای برگزار کردن مراسم‌های خاص داشته باشد. این در حالی است که دیوارهای این مکان با پوسترهای کلاسیک پیرلی و تقویم جالب سالانه برند پوشیده شده است.

پی زیرو پیرلی، دنیای عاشقان خودرو
پی زیرو پیرلی، دنیای عاشقان خودرو
پی زیرو پیرلی، دنیای عاشقان خودرو

ستاره‌های و سوپرماشین‌های شاخص زیادی در مراسم افتتاحیه حضور داشته‌اند که یکی از آنها سی‌. جِی. ویلسون (CJ Wilson)، بازیکن بیسبال «آنجلز» و مالک تیم مسابقه اتومبیلرانی با خودروی مک‌لارن P1 و یک فراری F12tdf زردرنگ بوده است. این در حالی است که در فضای نمایشگاه، یک خودروی فرمول یک ردبول، یکی از تنها ۶ نمونه ساخته شده از فراری سرجیو و یکی از ۴۰ نمونه با بدنه فیبر کربنی، پیشرانه ۷۵۹ اسب‌بخاری و 1.9 میلیون دلاری لامبورگینی سنتناریو وجود دارند.

پی زیرو پیرلی، دنیای عاشقان خودرو
پی زیرو پیرلی، دنیای عاشقان خودرو
پی زیرو پیرلی، دنیای عاشقان خودرو
پیرلی در حال حاضر، برای گسترش تجربه «پی زیرو ورلد» به نقاط مختلف جهان برنامه‌ریزی می‌کند. از جمله مکان‌های بعدی که احتمالاً در برنامه‌های پیرلی جای دارند، می‌توان به لندن و شانگهای اشاره کرد. مطمئناً در هیچ جای دنیا تاکنون یک فروشگاه تایر به این سبک دیده نشده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج