۳۵۷۵۴۹
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

پرونده «سقراط» امسال بسته می‌شود

کارگردان «سقراط» گفت: اجرای جدید نمایش «سقراط» در مردادماه، احتمالا آخرین دوره روی صحنه رفتن این نمایش است و پس از آن سراغ کار جدیدی خواهم رفت.

خبرگزاری ایسنا: کارگردان «سقراط» گفت: اجرای جدید نمایش «سقراط» در مردادماه، احتمالا آخرین دوره روی صحنه رفتن این نمایش است و پس از آن سراغ کار جدیدی خواهم رفت.

پرونده «سقراط» امسال بسته می‌شود

حمیدرضا نعیمی به ما گفت: از اواخر مردادماه قرار است به مدت ۲۰ شب «سقراط» را در تالار وحدت روی صحنه ببریم که این اجرا اصلا تمدید نخواهد شد و پس از آن هم دیگر این کار را اجرا نخواهم کرد.

او درباره دلیل این تصمیم اظهار کرد:‌ به نظر می‌رسد «سقراط» مانع تولید یک اثر جدید برای من شده وهر بار که با بنیاد رودکی برای اجرای کاری جدید وارد بحث می‌شویم به سقراط معطوف می‌شود. بنابراین ترجیح می‌دهم امسال با این ۲۰ اجرا پرونده سقراط را برای همیشه ببندم.

نعیمی اضافه کرد: همچنین برای سال آینده پیشنهاد یک اثر بزرگ ملی در زمینه‌ی شاهنامه یا درباره‌ی جنگ (به طور ویژه جنگ حهانی اول) را در قابل کمدی برای اجرا در تالار وحدت ارائه کرده‌ام.

وی درباره‌ی اینکه آیا قصد اجرای سقراط را در شهرهای دیگر ندارد؟ پاسخ داد: از طرف چند شهر بزرگ پیشنهادهایی مطرح شده است ولی انجام این کار به حمایت و همکاری چند ارگان‌ها و دستگاه‌هایی مثل بنیاد رودکی، فرمانداری‌ها و استانداری‌ها نیاز دارد تا براساس بودجه‌ی فرهنگی که در شهرستان‌ها اختصاص داده می‌شود بتوان کار کرد چون اجرای این نمایش با گروه بزرگی که دارد و اقامت آن‌ها برای یک گروه به تنهایی کار سختی است و امیدوارم شرایطی برای حمایت از این نوع کارها فراهم شود.

نعیمی همچنین اظهار کرد: اجرای دوباره سقراط در مردادماه با همان گروه بازیگران است و فقط از گروه طراحان صحنه، لباس و موسیقی خواسته شده تا برای تازه‌تر شدن نمایش پیشنهادهایی را مطرح کنند که بررسی کنیم تا نمایشی را به صحنه ببریم که حتی تماشاگرانی که قبلا این کار را دیده‌اند هم از تماشای دوباره آن لذت ببرند.

در اجراهای قبلی «سقراط» فرهاد آییش، لادن مستوفی، بهناز نازی، ایوب آقاخانی، یعقوب صباحی، کتانه افشاری‌نژاد، نقی سیف‌جمالی، سیاوش چراغی‌پور، بهار نوحیان، مجتبی پیرزاده، رضا جهانی، بهنام شرفی، مهرداد خانی، یاسمن کاکایی، راشین دیدنده، روژین رحیمی، مجید قادری، بهمن ناصری و محمد نژاد بازی کرده‌اند.

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از طراح صحنه: رضا مهدی‌زاده، طراح لباس: ادنا زینلیان، دستیار طراح لباس: مهدی شامیریان، سروش رازی، طراح نور: ضا حیدری، طراح چهره‌پردازی: ماریا حاجیها، طراح حرکت: محسن گودرزی، طراح پوستر و بروشور: منصوره قره‌داغی، آهنگساز: سیاوش لطفی، گروه کر: سحر لطفی، یکتا اعتمادی، پگاه عینک‌چی، نسیم شجاعی، علیرضا عبدالکریمی، مهرداد طلایی، سازهای کوبه‌ای: روشنک رفانی، هوتن حسینی، عرفان فرشی‌زاده، دستیار کارگردان و مدیر تولید: علی زارعی، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: منصوره علی‌یاری، مدیر صحنه: سعید معروف‌پور، منشی صحنه: محبوبه صادقی، روابط عمومی و مشاور رسانه‌ای: جواد قاسمی، تبلیغات مجازی: امیر قالیچی، عکاس: امیر خدامی، مترجم فارسی به انگلیسی: مرتضی محمدی و روابط بین‌الملل: سعید وثیق‌نیا
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج