adexo3
۳۵۷۵۸۴
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

سفر «فرزاد فرزین» به سال ۱۴۱۰

فرزاد فرزین در حالی شب گذشته دومین شب کنسرت ۱۴۱۰ را در تهران روی صحنه برد که کنداکتور و پرفورمنس این کنسرت مورد توجه بسیاری از حاضرین در سالن قرار گرفت تا این خواننده یکی از قوی ترین اجراهای خود را در تهران روی صحنه برده باشد.

وب‌سایت موسیقی ما: فرزاد فرزین در حالی شب گذشته دومین شب کنسرت ۱۴۱۰ را در تهران روی صحنه برد که کنداکتور و پرفورمنس این کنسرت مورد توجه بسیاری از حاضرین در سالن قرار گرفت تا این خواننده یکی از قوی ترین اجراهای خود را در تهران روی صحنه برده باشد.

سفر «فرزاد فرزین» به سال 1410

در ابتدای کنسرت ۲۹ و ۳۰ تیرماه فرزاد فرزین در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی، که تحت عنوان کنسرت در سال ۱۴۱۰ برگزار شد، ویدئویی از سفر در زمان فرزاد فرزین پخش شد که با حرکات آکروباتیک بازیگرانی در روی سن که لباس فضایی پوشیده بودند همراه شد و پس از یک بازی نور جالب، در سفینه ای که به عنوان دکور روی صحنه طراحی شده بود، باز شد و فرزاد فرزین با گریمی متفاوت و موهای سفید از سفینه بیرون آمد و با قطعه «احساس من» کنسرتش را آغاز کرد تا یکی از متفاوت ترین OPENING های کنسرت در ایران را در آغاز برنامه اش تجربه کند و حاضرین در سالن به وجد بیایند.

فرزاد به محض اتمام این قطعه رو به حاضرین گفت: «سلام؛ امیدوارم چه در سال ۱۴۱۰ چه در سال ۱۳۹۵ همیشه همینگونه در کنار هم باشیم.» فرزین سپس ضمن معرفی بدلکاری که لباس فضایی پوشیده بود ادامه داد: «من با گروه های مختلفی کار کردم و اکنون افتخار همکاری با ارشا اقدسی را دارم.»

تو، آره آره، شخصی، هدفون و نگرانتم از جمله قطعاتی بودند که فرزین در بخش نخست کنسرتش اجرا کرد. با خروج فرزین از صحنه، در سفینه فضایی باز شد و حسام نواب صفوی - بازیگر - از درون آن پا به روی استیج گذاشت، پشت پیانو نشست و به تک‌نوازی قطعه‌ای کوتاه پرداخت.

در ادامه نوای پیانو نواب صفوی با گروه شوک همراه شد و فرزین قطعه «بچه» را اجرا کرد. پس از اجرای قطعه «بچه» حسام نواب صفوی رو به حاضرین گفت: « من و فرزاد که مثل سال ۹۵ مانده ایم، فکر می کنم شما هم همانگونه مانده اید. امیدوارم که در سال ۱۴۱۰ باز با همدیگر همینجا همدیگر را ببینیم و این قطعه را اجرا کنیم. در ادامه بخش هایی از پشت صحنه کلیپ ۱۴۱۰ پخش شد و بعد آن نوازنده ها با تغییر لباس و استایل به رنگ مشکی به روی صحنه برگشتند و هرکدام به تک نوازی پرداختند که با همراهی و تشویق مردم همراه شد.

در این بخش قطعاتی مانند ماه‌عسل، اعتراف، تو فکرتم و با تو، اجرا شد. اجرای آنپلاگد فرزاد به همراه چند تن از نوازندگانش، بخش بعدی برنامه را تشکیل می دادند و در این بین فرزاد فرزین به معرفی مهمانان حاضر در سالن پرداخت. چهره های سرشناسی چون امیرحسین آرمان، احسان علیخانی، مهدی یراحی، روزبه بمانی، ایمان قیاسی، سینا شعبانخانی، مهدی مدرس، نیوشا ضیغمی، سوگل طهماسبی و... از جمله چهره های حاضر در سالن بودند.

امیر میلاد نیکزاد (کی‌برد)، احمد امین‌پور (پرکاشن)، مهرداد مافی (گیتار الکتریک و اسپانیش)، یاشار خسروی (ساکسیفون)، احسان امیری (گیتار بیس)، سهراب رمضان زاده (درامز)، مهران خلیلی (رهبر ارکستر) و پیمان عیسی‌زاده (مدیر برنامه) اعضای گروه شوک در این اجرا را تشکیل می‌دادند و «کیوان ملک‌مطیعی» کارگردانی این اجرا را بر عهده داشت.

کنسرت ۱۴۱۰ فرزاد فرزین مانند اجراهای قبلی این خواننده به همت موسسه «آوای دوران» به مدیریت خانم کاویانی و تهیه‌کنندگی «رسول ترابی» برگزار شد.

سفر «فرزاد فرزین» به سال 1410

سفر «فرزاد فرزین» به سال 1410

سفر «فرزاد فرزین» به سال 1410

سفر «فرزاد فرزین» به سال 1410

سفر «فرزاد فرزین» به سال 1410

سفر «فرزاد فرزین» به سال 1410

سفر «فرزاد فرزین» به سال 1410

سفر «فرزاد فرزین» به سال 1410

سفر «فرزاد فرزین» به سال 1410
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      هرچی امکانات دادن به تهران یکدفه به تهران بگید ایران مابقی استانهارو هم بدین به بقیه کشورها کجای دنیا همه امکانات وکارخونه ها وغیره فقط تو پایتخت هیچکجا - حتی پاکستان کراچی بیشتر بهش میرسن تا اسلام آباد یا هندوستان یا ترکیه که تمام فیلمها وجشنها وکنسرتهاش اونجا برگزارمیشه نه آنکارا یه خورده مسولین یاد بگیرن تا همه به تهران کوچ نکنن اگه یه کنسرت ساده میخاد تو یه شهر دیگه برگزار بشه از ........

    • morteza

      خیلی دوست داشتم برم نشد. واقعا نیست رو دستش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج