اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۵۷۷۱۰
۸ نظر
۵۰۰۴
۸ نظر
۵۰۰۴
پ

کم‌فروشی پمپ بنزین‌ها چگونه نظارت می‌شود؟

۵ هزار مورد آزمون بر روی نازل‌های سوخت در جایگاه‌های استان تهران انجام شده که بر اساس آن، کمتر از یک درصد جایگاه‌ها کم‌فروشی می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رئیس اداره استاندارد تهران نوشت: ۵ هزار مورد آزمون بر روی نازل‌های سوخت در جایگاه‌های استان تهران انجام شده که بر اساس آن، کمتر از یک درصد جایگاه‌ها کم‌فروشی می‌کنند.

مسلم بیات گفت: بر اساس مواد ۱۷ و ۲۰ از ضوابط اجرایی و مقررات اوزان، مقیاس‌ها و وسایل سنجش و مقررات استاندارد ملی ایران به شماره ۱۱۸۸۶، آزمون دوره ای نازل‌های عرضه فرآورده‌های نفتی در سطح استان تهران، با تلاش پیگیر کارشناسان اداره اندازه‌شناسی، اوزان و مقیاس‌های این اداره‌کل و با همکاری شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تهران، انجام و صحت عملکرد چهار هزار و ۸۰۳ نازل عرضه بنزین و گازوییل در جایگاه‌های عرضه سوخت استان آزمون شد.

رئیس اداره استاندارد استان تهران با اشاره بر اینکه هر نازل در سال گذشته، حداقل چهار مرتبه مورد آزمون قرار گرفته است، افزود: از تعداد نازل‌های آزمون شده تنها ۴۵ نازل، کمتر از یک درصد کل نازل‌ها، در نتایج آزمون مردود شدند که در این مدت معین، بطور موقت از دسترس خارج شدند تا اصلاحات لازم بر آنها اعمال شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      با توجه به نظارت وشناختی که از شرکت نفت دارم در خصوص ازمایش نازلها امکان کم فروشی بسیار کم وحتی غیر ممکن میباشد

      پاسخ ها

      • رسول

        خخخخخخخخخخخخخخخ

    • ایلامی

      من بیست لیتری بردم که بیست لیتر بزنم اما تقریباً 18 لیترش پر شد، ناظرین باید با پیمانه بزرگتر تست بگیرین نه گالن یک لیتری. بعضی جایگاه خیلی کم فروشند.

    • محسن

      باک پراید تو پمپ بنزین شیراز تا 41لیتر هم ظرفیت داره قابل توجه بازرسین

    • چاوش

      اینکه تقصیرپمپ بنزین نیست.پرایدهای شیراز کم ظرفیتن!پرایدهای کرمانشاه تاچهلو چار پنشتا هم ظرفیت دارن... اینقده کم ظرفیت نباشین...

    • رضا ف

      بعله شما گفتید مردم هم باور کردند ...

    • بی نام

      اینوراست میگه میری پمپ بنزین باک ماشینوپرمیکنی یه مسافتی روکه میری آمپرمیادوسط مقصرپمپ بنزین نیست مقصرباک ماشینه که هواخوره آخه باک ماشین دوقسمته یه قسمت هوارومیخوره شایدکمترهواروآلوده کنه یه قسمت هم برای بنزین های مخلوط باآب ساخته شده حداقل وقتی میخواهیداین کارراانجام بدیدبه مردم بگین تاآدرس پمپ بنزینوبهتون بگن اونوقت سروقتشون برید

    • یاسین ن

      باعرض سلام به همه زحمت کشان راستین ودرستکاروحلال خور پرایدتوبلوچستان چهل وپنج لیتر بنزین داخل باک پرمی شود باکها فرق می کنند


      سلام داخل بلوچستان چهل وپنج لیتر می گیره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج