۳۵۸۰۴۹
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

پروژه اکشن-جنایی یونیورسال در مرحله پیش‌تولید

مارگوت رابی با «میمون‌های بد» می‌آید

مارگوت رابی بازیگر فیلم‌های «رکود بزرگ» و «افسانه تارزان» به زودی در پروژه جدید استودیوی «یونیورسال» با عنوان «میمون‌های بد» (Bad Monkeys) جلوی دوربین می‌رود.

وب‎سایت آی سینما: مارگوت رابی بازیگر فیلم‌های «رکود بزرگ» و «افسانه تارزان» به زودی در پروژه جدید استودیوی «یونیورسال» با عنوان «میمون‌های بد» (Bad Monkeys) جلوی دوربین می‌رود. این فیلم که در ژانر اکشن-جنایی تولید می‌شود با اقتباس از رمانی به همین نام به قلم مت راف نویسنده امریکایی ساخته می‌شود و رابی علاوه‌بر نقش‌آفرینی، در مقام تهیه‌کننده پروژه نیز حضور خواهد داشت.

مارگوت رابی با «میمون‌های بد» می‌آید

رابی اخیرا با نقش «جین» در نسخه بازسازی‌شده «افسانه تارزان» بر پرده سینماها حضور داشت و به زودی با نقش هارلی کویین در «جوخه انتحار» (Suicide Squad) تولید برادران وارنر به سالن‌های سینما می‌آید. تحلیلگران گیشه، فروش افتتاحیه «جوخه انتحار» را حول و حوش ۱۲۵ میلیون دلار پیش‌بینی کرده‌اند. بازیگر ۲۶ ساله استرالیایی این روزها درگیر تولید پروژه‌ای سینمایی با عنوان «ترمینال» است.

رابی که بعد از بازی در نقش مقابل لئوناردو دی کاپریو در «گرگ وال استریت» ساخته مارتین اسکورسیزی به شهرتی بی‌سابقه رسید، تبدیل به یکی از بازیگران پرکار حال حاضر هالیوود شده است.

به گزارش ورایتی، در رمان «میمون‌های بد» شخصیت اصلی داستان زنی به نام «جین شارلوت» است که به جرم ارتکاب قتل دستگیر می‌شود و خودش را به عنوان یکی از اعضای سازمانی سری که به نبرد با شیطان اختصاص دارد، معرفی می‌کند. اعترافات جین او را راهی سلولی در بخش روانی زندان می‌کند و یک متخصص روان‌شناسی ماموریت می‌یابد به راز جین پی ببرد و بفهمد او دیوانه است یا دروغ می‌گوید یا بازی راه انداخته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج