اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۵۸۲۰۰
۲ نظر
۵۰۰۶
۲ نظر
۵۰۰۶
پ

برخورد با یک نشریه به دلیل توهین به آذری‌ها

سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از دستور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای برخورد با یکی از نشریات داخلی به دلیل توهین به قوم آذری خبر داد.

خبرگزاری مهر: سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از دستور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای برخورد با یکی از نشریات داخلی به دلیل توهین به قوم آذری خبر داد.

حسین نوش آبادی، معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌ها و سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن محکوم کردن اقدام غیرحرفه‌ای، غیرفرهنگی و توهین آمیز یکی از نشریات داخلی کشورمان نسبت به قوم پرافتخار آذری که از جمله اقوام بزرگ ایران اسلامی است، اعلام کرد:

پرونده این نشریه فردا صبح در هیات نظارت بر مطبوعات با دستور صریح دکتر جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مطرح و متناسب با تخلف و جرم صورت گرفته اقدام قانونی صورت خواهد گرفت.

سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران کشوری بزرگ و صاحب بزرگترین تمدن بشری است که همه اقوام ایرانی اعم از ترک و لر و کرد و بلوچ و عرب در تکوین این تمدن نقش مهمی داشته اند و در طول تاریخ پرافتخار این سرزمین، همواره در کمال وحدت و همزیستی مسالمت آمیز در کنار یکدیگر زندگی کرده‌اند و در برابر دشمنان مشترک و بدخواهان این سرزمین ایستادگی و مقاومت کرده‌اند.

نوش آبادی افزود: اقوام ایرانی از سرمایه‌های بزرگ ملت ایران هستند که علقه‌های دینی، فرهنگی، سیاسی و سرزمینی آنها را به هم پیوند داده است و مجموعه این اقوام هویت ملی و تاریخی ایران اسلامی را تشکیل داده‌اند.

سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: هر گونه تعرض و جسارت و توهین به اقوام ایرانی بر خلاف مصالح عمومی و امنیت ملی است و براساس قانون اساسی و قوانین عادی جرم محسوب می‌شود و مرتکبن به رفتارها و اعمال تفرقه افکنانه بموجب قانون تنبیه و مجازات خواهند شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ابوالفضل حیدری

      بنظر من با این جور توهین ها به اقوام ایرانی دراین زمان حساس گشور ودنیابرخورد قاطع ومحکمی نشه شاهد اینجور اتفاقات خواهیم بود بنظر من این همان نفوذیس که مقام معظم رهبری اشاره کرده وباید با قاطیعت تمام برخورد نمود

    • بهرام

      توهین به ملت ترک همیشه برای کشور هزینه داشته و توهین کنندگان بصورت آگاهانه و عمدا اینکار را میکنند تا موجب تفرقه شوند و تا زمانی که با آنها قاطعانه برخورد نشود دوباره تکرار میکنند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج