۳۵۸۳۱۵
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

اوباما: پیشنهادات ترامپ خیانت به آمریکاست

رئیس‌جمهور آمریکا با انتقاد از مواضع پیشنهادی نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری این کشور از قبیل پیشنهاد ممنوع کردن ورود مسلمانان، این اظهارات را «خیانت» خواند.

خبرگزاری فارس: رئیس‌جمهور دموکرات آمریکا در آخرین ماه‌های حضور در کاخ سفید، باز هم از مواضع نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری این کشور انتقاد کرد.

در حالی که کمتر از ۶ ماه تا پایان ریاست جمهوری باراک اوباما باقی مانده، رئیس‌جمهور آمریکا با برنامه «در پیشگاه ملت» مصاحبه‌ای مفصل ترتیب داده و به سوالات این رسانه پاسه داده است.

قرار است این مصاحبه امروز یکشنبه توسط این شبکه پخش شود.

در بخش کوتاهی از این مصاحبه که تاکنون متن آن منتشر شده، رئیس‌جمهور دموکرات آمریکا به شدت از مواضع نامزد جمهوریخواه انتخابات ۲۰۱۶ انتقاد کرد.

در بخشی از این مصاحبه، مجری از او می‌پرسد که با توجه به اتفاقات مونیخ و حملات دیگر در مناطق مختلف، آیا اظهارات دونالد ترامپ درباره مقابله با تروریسم و فضایی که او درباره مقابله با ان ترسیم می‌کند، درست نیست؟

اوباما به این سوال جواب منفی داده و تصریح کرد: «تروریسم خطر واقعی است و هیچ کسی مانند من، از این موضوع بهتر آگاهی ندارد اما یکی از بهترین راه‌ها برای ممانعت از آن، اطمینان یافتن از عدم چند دستگی خودمان(آمریکا) و مغلوب نشدن در برابر ترس است».

رئیس‌جمهور آمریکا با اشاره به پیشنهادات جنجالی نامزد جمهوریخواه گفت: «اگر ما شروع به درگیر شدن در انواع پیشنهاداتی شویم که از سوی آقای ترامپ و برخی حامیان و وکلای او از قبیل آقای گینگریج می‌شنویم؛ از قبیل اینکه ما برای افرادی که خواهان ورود به اینجا(آمریکا) هستند، آزمایشها و تست مذهبی بگیریم یا مسلمانان آمریکایی را متفاوت از دیگران تحت نظارت قرار دهیم. در این صورت ما در حال خیانت کردن به همان ارزش‌هایی هستیم که آمریکا را منحصر به فرد و استثنایی می‌کند».

اوباما در بخش دیگری از مصاحبه درباره روسای جمهور پیشین آمریکا هم اظهارنظر کرد.

رئیس‌جمهور کنونی آمریکا گفت که او یکی از بزرگترین تحسین کنندگان دوآیت آیزنهاور و جورج هربرت واکر بوش، چهل و یکمین رئیس‌جمهور این کشور(بوش پدر) است.

اوباما با تاکید بر اینکه جورج بوش پدر، «یک مرد خوب واقعی است»، افزود که جورج هربرت واکر بوش، یکی از روسای جمهوری است که بسیار دستکم گرفته شده است».
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      متاسفانه 99 در صد ترامپ موفق می شود و سکان زراد خانه اتمی امریکا را در دست میگیرد و این با توجه به افکار او و اطرافیان ایشان خطر بزرگی برای بشریت است و دیر یا زود جهان وارد ورطه هولناکی خواهد شد و جا دارد که ایران از این فرصت اندک برای دستیابی به صلاح اتمی جهت محافظت از خود اقدام عاجل بکند زیرا منطقی که در کله این موقرمز فاحشه خانه دار می رود فقط ترس و زور است و این موضوع را کره شمالی بهتر از ما درک کرده است

    • محمد

      سگ زرد برادر شغال است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج