adexo3
۳۵۹۵۴۱
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

۹ هکتار از مراتع کرمانشاه در آتش سوخت

رئیس اداره منابع طبیعی کرمانشاه گفت: ۹ هکتار از مراتع روستای جبارآباد بخش بیلوار از توابع کرمانشاه روز سه شنبه در آتش سوخت.

خبرگزاری ایرنا: رئیس اداره منابع طبیعی کرمانشاه گفت: ۹ هکتار از مراتع روستای جبارآباد بخش بیلوار از توابع کرمانشاه روز سه شنبه در آتش سوخت.
علی قربانی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این آتش سوزی از ساعت 10 صبح امروز(سه شنبه) آغاز شد که با حضور مردم و اکیپ های اطفاء حریق اداره منابع طبیعی شهرستان کرمانشاه در ساعت 22 و 30 دقیقه امشب مهار شد.
وی اظهارکرد: تاکنون در سال جاری حدود 9 فقره آتش سوزی در سطح مراتع و جنگل های شهرستان کرمانشاه روی داده که این میزان در سال گذشته بیش از 80 فقره بوده است.

قربانی گفت: مدیریت بحران استانداری، شوراهای روستایی، فرمانداری، هلال احمر، ارتش جمهوری اسلامی، بسیج و دهیاران، همواره منابع طبیعی را در خاموش کردن آتش سوزی ها یاری می دهند.

وی همچنین گفت: در 15 نقطه بحرانی شهرستان کرمانشاه، تیم های روستایی متشکل از مردم روستا تشکیل شده که بیش از 200 نفر اعضای این تیم ها به وسیله یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی استان تجهیز شده اند و آموزش دیده اند.

شهرستان کرمانشاه که یک چهارم مساحت استان کرمانشاه را به خود اختصاص داده، دارای بیش از ۳۰۰ هکتار جنگل و مرتع است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • میرزا

      بخدا دیگه اینقده حرص خوردم دارم رو به افسردگی میرم!!! حالا دیگه که این آتش ها جمع و مهار نمیشن بی خیال، از آسمون که آتش نمیباره؟؟؟ این آتش سوزی ها عمدیه یا خیلی خیلی خیلی سهویه، که من به شخصه، بند دوم را قبول ندارم، مگه میشه بی خودی جایی اون هم بیابون آتش بگیره؟؟؟ حتماً شغال،گرگ، روباه، پرندگان، خزندگان آتش بر پا میکنن، واقعاً خنده که نه خیلی خیلی خیلی خیلی گریه داره،

    • مهسا

      چرا مدیریت نیس چرا رسیدگی نمیکنید چرا کسی نیس که کاری کنه مراقبتی نگهبانی بزارید چرا شهر به این خوشگلی را زمیناشو میسوزند کرمانشاه حیفه ذره ذره از زمینش خراب بشه یا آثار باستانیش از بین بره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج