۳۶۰۲۲۸
۳ نظر
۵۰۰۵
۳ نظر
۵۰۰۵
پ

عاقبت به خیری «بارکد» زیر سایه شبکه GEM

هفت میلیاردی شدن فروش «بارکد» و ادامه افت فروش «دراکولا» از مهمترین اتفاقات جدول فروش هفته گذشته بود.

روزنامه بانی فیلم -امین اعتمادی: هفت میلیاردی شدن فروش «بارکد» و ادامه افت فروش «دراکولا» از مهمترین اتفاقات جدول فروش هفته گذشته بود.

در کنار ساخته مصطفی کیایی، «زاپاس» نیز البته نسبت به هفته قبل خود افزایش فروش داشت و در یک هفته ۴۶۵ میلیون تومان فروخت. در کنار این دو فیلم سایر فیلم های جدول در مقایسه با هفته قبل شان فروش کمتری داشتند.

عاقبت به خیری «بارکد» زیر سایه شبکه GEM

«رسوایی ۲» که این روزها تنها در پردیس کورش در حال اکران است در هفته ای که گذشت توانست ۱۰ میلیون تومان دیگر به مجموع فروش خود اضافه کند. ساخته مسعود ده نمکی پس از ۷۸ روز نمایش در تهران یک میلیارد و ۹۰۷ میلیون تومان فروش داشته است. این فیلم در شهرستان ها نیز ۹ سالن خود را از دست داده و هم اکنون تنها در ۱۲ سینما به نمایش خود ادامه می دهد. مجموع فروش شهرستان های «رسوایی ۲» به یک میلیارد و ۲۵۵ میلیون تومان رسیده است.

«عادت نمی کنیم» که در آخرین هفته اکرانش قرار دارد و از هفته آینده جای خود را به «لانتوری» خواهد داد، نسبت به هفته گذشته سه سینما کمتر دارد و حالا با شش سالن مجموع فروش خود را به یک میلیارد و ۴۰۳ میلیون تومان رسانده. این فیلم در شهرستان ها نیز با کم شدن شش سالن از سینماهای نمایش دهنده اش پس از ۴۴ روز ۴۴۰ میلیون تومان فروش داشته است. ساخته ابراهیم ابراهیمیان در مجموع تهران و شهرستان ها یک میلیارد و ۸۴۳ میلیون تومان فروخته و تا هفته آینده نیز می تواند این مبلغ را تا دو میلیارد تومان نیز افزایش دهد.

«دختر» در تهران ۲۱ سینما در اختیار دارد و در سی و پنجمین روز از اکرانش توانسته مجموع فروش خود را به ۹۶۴ میلیون تومان برساند. این فیلم به جز تهران در شهرستان ها نیز با اضافه شدن چهار سالن به تعداد سینماهایش ۳۰۰ میلیون تومان فروش داشته است. به گفته محمدرضا صابری مدیر پخش دفتر نور تابان، تعداد زیادی از سالن های شهرستان ها براساس قرارداد منعقد شده فیلم های دیگر را نمایش می دهند و «دختر» هنوز نتوانسته سینماهای بیشتری را در اختیار بگیرد. مشکلی که در روزهای آتی حل خواهد شد. صابری همچنین از استقبال مخاطبان از فیلم رضا میرکریمی در سینماهای کورش، ملت و آزادی خبر داد.

«ایستاده در غبار» که به احتمال فراوان بزودی جای خود را به فیلم «امکان مینا» کمال تبریزی خواهد داد، با کم شدن چهار سینمای تهرانش حالا با ۱۲ سالن و پس از ۴۴ روز ۹۱۹ میلیون تومان فروخته است. این فیلم در شهرستان ها نیز مانند تهران چهار سینما کمتر دارد و با ۲۵ سالن مجموع فروش خود را به ۲۷۰ میلیون تومان رسانده.

«ننه نقلی» با ۱۰ سینما وارد هفته هشتم اکرانش می شود. این فیلم در تهران ۴۹۱ میلیون تومان فروش داشته است. ساخته پرویز صبری در شهرستان ها ۱۳ سالن در اختیار دارد و به تازگی در شهرهای گرگان، شاهین شهر و اهواز به نمایش درآمده است. مجموع فروش شهرستان های این فیلم پس از ۴۷ روز ۱۶۴ میلیون تومان است.

«دزد و پری» که از چهارشنبه هفته گذشته نمایش خود را آغاز کرده به گفته پخش کننده اش توانسته ۵۶ میلیون تومان فروش داشته باشد. این فیلم در تهران ۲۰ سینما دارد و به تازگی نیز در سینما هویزه مشهد به نمایش درآمده است. ساخته حسین قناعت بزودی در چندین شهر دیگر نیز به نمایش درمی آید.

«بارکد» پرفروش ترین فیلم این روزهای سینماها که شاید بخشی از اقبال مردم به آن را بتوان ناشی از پخش تیزرهای مکررش از شبکه ماهواره ای دانست، در حال حاضر در تهران ۲۹ سینما در اختیار دارد و در مجموع چهار میلیارد و ۶۷۰ میلیون تومان نیز فروخته است. ساخته مصطفی کیایی در هفته ای که گذشت ۸۰۸ میلیون تومان در تهران و ۶۰۰ میلیون تومان نیز در شهرستان ها فروش کرد و بالاتر از سایر فیلم های جدول فروش قرار گرفت.

این فیلم در شهرستان ها ۳۷ سینما در اختیار دارد و تاکنون دو میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان فروش داشته است. مجموع فروش تهران و شهرستان های «بارکد» از مرز هفت میلیارد تومان نیز عبور کرد.

«زاپاس» با ۴۶۵ میلیون تومان در رده دومین فیلم پرفروش هفته قرار گرفت. این فیلم با ۲۳ سینمای تهرانش پس از ۲۷ روز میزان فروش خود را به یک میلیارد و ۱۵۶ میلیون تومان رسانده است. ساخته برزو نیک نژاد در شهرستان ها نیز با ۳۰ سینما ۵۱۰ میلیون تومان فروش داشته. مجموع فروش تهران و شهرستان های «زاپاس» یک میلیارد و ۶۶۶ میلیون تومان است.

«دراکولا» یک سالن از سینماهای تهرانش را از دست داد و در حال حاضر ۲۶ سینما در اختیار دارد. فروش آخرین ساخته رضا عطاران نسبت به هفته های گذشته سیری نزولی داشته، به طوری که در هفته سوم ۴۰۱ و در هفته چهارم اکران ۳۳۶ میلیون تومان فروخت. مجموع فروش این فیلم در تهران یک میلیارد و ۹۷۱ میلیون تومان بوده است. «دراکولا» در شهرستان ها نیز با اضافه شدن ۱۷ سالن حالا ۴۳ سینما دارد و در مجموع ۹۵۰ میلیون تومان نیز فروش داشته است. فروش این فیلم در هفته آینده در مجموع تهران و شهرستان ها به رقم سه میلیارد خواهد رسید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بريد دعا به جون جم!!؟کنيد که سينمايي ايران رو از ورشکستگي نجات داد!!!؟

    • اکبری

      ایستاده با غبار با وجود اون همه تبلیغ از صدا و سیما و ماه عسل میلیاردی نشد!!و بعد اینا میلیارد رو رد کردن چه میکنه این جم توی

    • بدون نام

      دمشون گرم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج