اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۶۰۷۴۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

گولن: از تحویل دادنم هراسی ندارم

فتح الله گولن که به دست داشتن در کودتای اخیر ترکیه متهم است، در سخنانی نسبت به استرداد خود به آنکارا تاکید کرد که هیچ هراسی از این اقدام ندارد و با دولت آمریکا همکاری خواهد کرد.

خبرگزاری مهر: به گزارش شبکه روسیا الیوم، «فتح الله گولن» که آنکارا وی را متهم به طراحی کودتای نافرجام اخیر می کند، در سخنانی بر عدم هراس خود از تحویلش به ترکیه خبر داد.

بر اساس این گزارش «فتح الله گولن» در سخنانی در این راستا اظهار داشت: برای تحویل دادنم به ترکیه توسط مسئولان آمریکا نگران نیستم و از این موضوع هراسی ندارم. من با مسئولان آمریکایی در این راستا همکاری خواهم کرد.

وی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: دولت آمریکا تاکنون از دریافت درخواستی رسمی از آنکارا برای تحویل دادن من به ترکیه خبر نداده است. واضح است که سخن گفتن در خصوص این درخواست سیاسی می باشد.

گولن افزود: من بارها نسبت به تلاش برای کودتا انتقاد کردم و هرگونه اتهامی به دست داشتن خودم را در این خصوص با قاطعیت رد می کنم.

شایان ذکر است که دولت ترکیه «فتح الله گولن» و سازمان وابسته به وی را به انجام عملیات نفوذی در نهادهای ترکیه به ویژه ارتش، نیروی پلیس و نظام قضایی این کشور با هدف سرنگونی دولت وقت متهم می نماید.

در جریان کودتای نافرجام پانزدهم ژوئیه در ترکیه دستکم ۲۴۶ نفر از جمله شهروندان و تعدادی از نیروهای امنیتی جان خود را از دست دادند و بیش از ۲۱۰۰ تن نیز در جریان اعتراضات علیه این کودتا زخمی شدند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج