adexo3
۳۶۱۴۰۶
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

توصیه خواننده ماه و ماهی

هنر از ابتدا با جان و روح مردم گره خورده و به نوعی عنصری جدا نشدنی از زندگی آن ها به شمار می رود.

باشگاه خبرنگاران جوان: هنر از ابتدا با جان و روح مردم گره خورده و به نوعی عنصری جدا نشدنی از زندگی آن ها به شمار می رود.

توصیه خواننده ماه و ماهی

حجت اشرف زاده خواننده در خصوص علاقه مردم به شهر و آهنگ‌های خواننده ها داخل کشورمان گفت: در طول تاریخ همیشه هنر با شعر و ادبیات ایران گره خورده بود و با اتفاقات سیاسی، اجتماعی و لحظات غم، شادی، سختی جامعه همیشه همراه مردم بوده است و تا به امروز توانسته نیاز روحی افراد را برطرف کند.

وی افزود: نیاز طبیعی مردم از دوست داشته شدن و دوست داشتن سرچشمه می‎‌گیرد و موسیقی این نیاز را در افراد ایجاد می‌کند و آرامش را به آنها هدیه می‌دهد اما متاسفانه در برخی از موارد این روند با مشکلاتی مواجه شده و به دید دیگری به آن نگاه می‌شود.

وی در خصوص حس خوش موسیقی در مردم اظهار داشت: درس هایی که بزرگان این حرفه به ما آموختند دوست داشتن، دوست داشته شدن و سرودن اشعاری سراسر شور و عشق و نشاط است و زمانی که قطعه ای با اقبال مردم رو به رو می شود به خاطر دقت و انتخاب مردم نسبت به مضمون و حسی آن موسیقی و ترانه است که به شنونده منتقل می‌کند و تمامی این ها به دلیل نکته سنجی علاقمندان به این حرفه است، موسیقی بخش جدا نشدنی از زندگی مردم است به گونه ای که نسبت به موسیقی و ترانه آن همزادپنداری می کنند.

اشرف زاده تصریح کرد: خواننده ها ارتباط خوبی با مردم دارند و به خوبی نبض مخاطب را در دست گرفتند و با توجه به سلیقه آن ها قطعات موسیقی را جمع آوری می کنند، تمامی این موفقیت ها به دلیل هم دلی و هم زبانی خواننده ها با مردم کشورشان است که با توجه به حال و هوای موجود و نیاز مردم اثری ساخته می شود و آن اثر بر دل و جان شنوندگان می نشیند .

خواننده «ماه و ماهی» در ادامه به زبان دی مردم اشاره کرد و گفت: شاعران و خواننده ها به دلیل هم زیستی با مردم سرزمینشان نسبت به سلیقه و نیاز آن ها به خوبی اشراف دارند و مطابق با زبان دل آن ها آثارشان را می سازند. به همین خاطر مورد پسند افراد قرار می گیرد، زبان فارسی سال های سال از پس جنگ های بسیاری برآمده و تا به امروز ماندگار مانده است به همین خاطر هم موسیقی در بین افراد جایگاه وِیژه ای دارد و خواننده های مستعدی در این حرفه ورود کردند که مورد پسند و تایید همگان قرار گرفتند. اگر این تاییدها از سوی مدیران و مسئولان امر صورت گیرد با سرعت بیشتری در این مسیر به رشد و شکوفایی خواهیم رسید.

وی خاطرنشان کرد: این حوزه برای رسیدن به جایگاه بالاتر نیازمند حمایت مسئولان است تا بیش از گذشته مورد اقبال واقع شود. شنیدن موسیقی های ناب سنتی و پاپ حق مردم است که در آینده ای نچندان دور با حمایت مسئولان محقق خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج