adexo3
۳۶۱۵۷
۴ نظر
۵۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
پ

کاهش دوران خدمت سربازی برای متأهلين

مدير کل دفتر ازدواج وزارت ورزش و جوانان گفت: وزارت ورزش و جوانان پيشنهاد کاهش دوران خدمت سربازي متاهلين را به منظور تشويق ازدواج در جوانان به دولت مطرح کرده است.

خبرگزاری فا رس : مدير کل دفتر ازدواج وزارت ورزش و جوانان گفت: وزارت ورزش و جوانان پيشنهاد کاهش دوران خدمت سربازي متاهلين را به منظور تشويق ازدواج در جوانان به دولت مطرح کرده است.

مسعود اميني اظهار داشت: قانون تسهيل ازدواج جوانان در آذر ماه سال ۸۴ در مجلس هفتم تصويب شد. پس از ابلاغ، دولت اجراي قانون را به سازمان ملي جوانان به عنوان متولي امور جوانان کشور که رياست آن را معاون رئيس جمهور برعهده داشت واگذار کرد، قانوني که براي اجرايش به تدوين آيين نامه اجرايي توسط دولت نياز بود.

وي ادامه داد: پيگيري‌هاي کميسيون فرهنگي مجلس در سال ۸۹ حکايت از تدوين پيش‌نويس آيين‌نامه توسط سازمان ملي جوانان داشت که متأسفانه آيين‌نامه مذکور از سطح پيش‌نويس فراتر نرفت و به سرانجامي نرسيد.

مدير کل دفتر ازدواج و تعالي خانواده وزارت ورزش و جوانان توضيح داد: مسکن جوانان متأهل، اجاره تالارهاي عروسي، پرداخت کمک هزينه تا ۲ سال، برگزاري دوره‌هاي آموزش مهارت‌هاي زندگي به جوانان و زوجين، واگذاري خوابگاه‌هاي متأهلي، ارائه تسهيلات به سربازان متأهل و غيره راهکارهايي ارائه شده بود و دستگاه‌هاي مختلف ازجمله وزارت مسکن و شهرسازي، علوم، اقتصاد، دفاع، کشور، صدا و سيما موظف به همکاري براي اجراي اين قانون بودند.اميني با اشاره به لزوم تدوين اين قانون گفت: از زمان تشکيل وزارت ورزش و جوانان قوانين گذشته را بررسي کرده و برنامه‌هاي بلند مدت، ميان مدت و کوتاه مدتي را مدنظر قرار داديم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مجتبی

      عجب پیشنهاد مسخره ای

    • مصطفی

      اتفاقا پیشنهاد خیلی خوبی است

    • کاربر

      مجله جان ورزش و جوانان نه چوانان

    • یک نفر

      faghat pishnehad pishnehad.chand sale in pishnehado dadin?yek baram mahze reza-e khoda amal konin

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج