adexo3
۳۶۱۷۸۷
۳ نظر
۵۰۰۲
۳ نظر
۵۰۰۲
پ

اسپوتنیک:

نظامیان ایران آماده عرض اندام هستند

خبرگزاری روسی با اشاره به حضور تیمی متشکل از نظامیان ایران برای شرکت در یک دوره مسابقات بین‌المللی در این کشور، از آمادگی نفرات اعزامی ایران در این رقابت‌ها خبر داد.

خبرگزاری فارس: قرار است از امروز شنبه تیمی متشکل از افراد زبده نیروهای ارتش، سپاه و بسیج ایران در رقابت‌های بین‌المللی که از شنبه در روسیه و قزاقستان برگزار می‌شود، شرکت نمایند.

خبرگزاری روسی «اسپوتنیک» در همین زمینه ضمن اشاره به این‌که ایران آماده عرض اندام نظامی در عرصه بین‌المللی است، با سرهنگ «مهدی احمدی افشار» سرپرست تیم نظامی ایران حاضر در این رویداد به گفت‌‌وگو پرداخت.

سرهنگ افشار به اسپوتنیک گفت: «با تیمی قوی از نیروهای ارتش، بسیج، سپاه و افسران پلیس برای رقابت‌های مختلفی چون تک تیراندازی، چتربازی و غواصی که قرار است در شهرهای مختلف روسیه برگزار شوند، آماده هستیم. تیر اندازان ماهر ما نیز در رقابت‌هایی به همین منظور در قزاقستان حاضر خواهند شد.»

فرمانده ایرانی در بخشی دیگر از این گفت‌و‌گو اظهار داشت: «آماده شبیه سازی موارد مختلف تاکتیکی و فنی از شرکای خود چون روسیه و دیگران هستیم. ما به دنبال رقابت صادقانه و همکاری مفید با همکاران خود هستیم. نظامیان ایران به طور کامل از چالش‌های این مسابقات آگاه هستند. اینجا مکانی است که ما باید موارد مفید را یاد بگرییم.»

در این رقابت‌های نظامی ۱۲۱ تیم از ۱۹ کشور در جهان شرکت می‌کنند و علاوه بر ایران،کشورهایی چون چین، بلاروس و جمهوری آذربایجان در بین شرکت کنندگان هستند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • زبیح

      شما چشم و امید ملت ایران هستید .خدا یارو نگهدارتون دلاوران ایران درود

    • بهروز حسینی

      هر چی شما بگید

    • سعید

      من بابام تونیرو انتظامیه با25سال خدمت ماهی 2ملیون حقوقشه هنوز خونه نداریم یه پراید 86داریم هر روز گشنه بدبخت بیچاره.........

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج