adexo3
۳۶۱۸۵۲
۵۰۲۰
۵۰۲۰
پ

جو بایدن در نقش خودش بازی می‌کند

جو بایدن معاون باراک اوباما، در نقش خودش در سریال «نظم و قانون»‌ جلوی دوربین می‌رود.

خبرگزاری مهر: جو بایدن معاون باراک اوباما، در نقش خودش در سریال «نظم و قانون»‌ جلوی دوربین می‌رود.

جو بایدن در نقش خودش بازی می‌کند

به نقل از هالیوود ریپورتر، جو بایدن معاون رییس جمهوری آمریکا در سریال «نظم و قانون: واحد قربانیان ویژه» در کنار ماریسکا هارگیتای نقش‌آفرینی کرده است. او با این نقش در اپیزودی که ۲۱ سپتامبر روی آنتن می‌رود، دیده خواهد شد.

در ا‌ین خبر که از سوی دفتر بایدن منتشر شده افزوده شده است که در این قسمت از این سریال پرطرفدار او تلاش دارد تا به مقابله با افزایش خشونت علیه زنان کمک کند.

در این قسمت معاون رییس جمهوری به کمک واحد قربانیان ویژه می‌رود تا با هشدار ملی برای مقابله با تجاوز و تعدی به زنان، به این واحد و تلاش آنها کمک کند. این تلاش به ویژه برای شهر دیترویت اهمیت خاصی دارد. این در حالی است که هم بایدن و هم هارگیتای بازیگر این فیلم پیش از این نیز با هم در این زمینه تلاش کرده بودند و در ماه گذشته با حضور در نشست زنان سازمان ملل در کاخ سفید، درباره ضرورت وحدت ملی در برابر خطر تجاوز به زنان، پشت تریبیون رفته بودند. پیش از آن نیز بایدن برای تلاشش برای خاتمه دادن به خسونت خانگی و آزار جنسی، مورد تقدیر بنیاد «قلب شاد» تحت مدیریت ماریسکا هارگیتای، واقع شده بود.

بایدن به عنوان یک سیاستمدار و سخنگوی تلاش برای مقابله با خشونت‌های خانگی علیه زنان و آزار جنسی سال‌هاست مشغول فعالیت است. او اوایل امسال نیز در مراسم اسکار با تجلیل از نمایشی که لیدی گاگا در این زمینه اجرا کرده بود، به روی صحنه رفته بود و گفته بود این خطری است که هر زنی را تهدید می‌کند.

بایدن پیش از این یک بار دیگر در نقش خودش جلوی دوربین رفته بود و آن برای سریال «پارک‌ها و سرگرمی‌ها» بود که در سال ۲۰۱۵ روی آنتن رفته بود.

«سریال نظم و قانون» که فصل جدیدش را در ماه فوریه آغاز کرد، هجدهمین فصل خود را پشت سر می‌گذارد. این سریال با ارایه تلاش‌های واحدی با عنوان «واحد قربانیان ویژه» سعی دارد نسبت به خشونت‌های جنسی هشدار بدهد. قسمتی که بایدن در آن بازی کرده ۲۱ سپتامبر ساعت ۹ از شبکه ان‌بی‌سی پخش می‌شود.

سازنده این سریال دیک وولف است، و سریال در قالب ماجراهای اداره پلیس و دادستانی شهر نیویورک در آمریکا پیش می‌رود.

ماریسکا هارگیتای بازیگر ۵۲ ساله، که بنیانگذار سازمان «بنیاد قلب شاد» هم هست از سال ۱۹۹۹ تاکنون بازیگر اصلی این سریال بوده است او در نقش اولیویا بنسون بازی می‌کند. وی بازیگر فیلم «ترک لاس وگاس» در کنار نیکلاس کیج بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج