اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۶۲۹۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

مریلا زارعی در ندامتگاه زنان شهر ری

با همکاری تعدادی از نویسندگان و راویان زن ادبیات جنگ و با حضور چهره هایی چون مریلا زارعی و گیزلاوار گاسینایی آخرین مرحله مسابقه کتابخوانی با محوریت «دا» در ندامتگاه زنان شهر ری برگزار شد.

مریلا زارعی در ندامتگاه زنان شهر ری
تماشا: با همکاری تعدادی از نویسندگان و راویان زن ادبیات جنگ و با حضور چهره هایی چون مریلا زارعی و گیزلاوار گاسینایی آخرین مرحله مسابقه کتابخوانی با محوریت «دا» در ندامتگاه زنان شهر ری برگزار شد.

به گزارش خبرآنلاین، اهدای این جوایز در دو مقطع زمانی روز مادر و نیز روز جهانی کتاب و کتابخوانی با حضور این نویسندگان و هنرمندان در جشن های مناسبتی که توسط مددجویان در سالن هنری ندامتگاه زنان شهر ری برپا شده بود انجام شد.

مریلا زارعی در ندامتگاه زنان شهر ری

مریلا زارعی در سخنانی تفاوت افراد درون و برون ندامتگاه را تنها در انتخاب یک تصمیم اشتباه و نابه گاه دانست و ابراز امیدواری کرد همه مددجویان با اراده ای قوی و نیز فعالیت های بیشتر فرهنگی هر چه زودتر به زندگی عادی و سالم خود بازگردند.

در ادامه جشن و با هماهنگی های انجام شده با مددکاری زندان چند تن از مددجویان نیازمند نیز شناسایی و معرفی شدند که با پیگیری و گلریزان این نویسندگان و هنرمندان در طی دوره شش ماهه برگزاری مسابقه ونیز مدد موسسه خیریه «روز سوم» به مدیریت حمید آخوندی (تهیه کننده فیلم «روز سوم») مشکلاتشان رفع و به آغوش خانواده خود بازگشتند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج