اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۶۲۹۸۴
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

اوباما: ترامپ به درد ریاست جمهوری نمی‌خورد

رئیس‌جمهور آمریکا که به حامی سرسخت هیلاری کلینتون در رقابت‌های ریاست‌جمهوری تبدیل شده می‌گوید ترامپ گزینه مناسبی برای ریاست‌جمهوری این کشور نیست.

خبرگزاری فارس: «باراک اوباما» رئیس‌جمهور آمریکا در کنفرانس خبری مشترک با نخست‌وزیر سنگاپور به یکی از داخلی‌ترین مسائل آمریکا یعنی انتخابات ریاست‌جمهوری امسال پرداخت؛ انتخاباتی که اوباما در آن رسماً طرف «هیلاری کلینتون» را گرفته است.

بر اساس گزارش آسوشیتدپرس، اوباما در این کنفرانس خبری، «دونالد ترامپ» را به خاطر نوع رفتار و گفتار و هم‌حزبی‌هایش را به خاطر حمایت از وی به باد انتقاد گرفت و گفت که رهبران جمهوری‌خواهان باید دست از پشتیبانی از ترامپ بردارند.

اوباما خطاب به رهبران جمهوری‌خواهان گفت: «اگر شما مجبورید که مکرراً و قویاً بگویید که گفته‌های وی غیرقابل‌قبول است، پس چرا از او حمایت می‌کنید.»

اوباما در ادامه حملات را متوجه خود ترامپ کرد و گفت: «ترامپ برای ریاست‌جمهوری مناسب نیست و دائماً این را (با اقداماتش) ثابت می‌کند؛ وی به طرز اسفناکی برای این منصب، آماده نیست.»

باراک اوباما چهارشنبه شب در محل گردهمایی حزب دموکرات آمریکا در فیلادلفیا حاضر شد و علناً از وزیر خارجه دولت اول خود به عنوان «فردی مورد اعتماد و قابل‌اطمینان برای پست ریاست‌جمهوری» پشتیبانی کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج