۳۶۳۲۱۰
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

سقف ترابردپذیری روزانه اپراتورها تغییر کرد

مرحله آزمایشی طرح ترابردپذیری از بیستم تیر ماه آغاز شده است و تا کنون ۶۵۷۲ تقاضا برای ترابرد ثبت شده و ۱۳۹۷ عملیات ترابرد نیز با موفقیت انجام گرفته است.

تسنیم: طرح ترابردپذیری یا همان تغییر اپراتور تلفن همراه با حفظ شماره خط، چند وقتی است که آغاز شده است. هدف از این طرح ایجاد فضای رقابتی بین اپراتورهای تلفن همراه با حفظ نامبرینگ است. مرحله آزمایشی این طرح از بیستم تیر ماه آغاز شده است و تا کنون ۶۵۷۲ تقاضا برای ترابرد ثبت شده و ۱۳۹۷ عملیات ترابرد نیز با موفقیت انجام گرفته است. در مرحله آزمایشی این طرح(MNP) هر یک از اپراتورها مجاز بودند حداکثر ۵۰۰ شماره را ترابرد کنند. حالا با گذشت کمتر از یک ماه از آغاز طرح تغییراتی در این خصوص صورت گرفته است.
سقف ترابردپذیری روزانه اپراتورها تغییر کرد

با گذشت یک هفته سقف ترابردپذیری برای هر اپراتور به ۷۵۰ شماره رسید و رگولاتوری موفقیت ۱۰ درصدی در ترابرد شماره ها را اعلام کرد. ابتدای هفته جاری، مرحله جدیدی از پایلوت آغاز شد و مجوز ترابرد روزانه حداکثر هزار مشترک به اپراتورها داده شد. اما در عین حال اگر اپراتوری طی یک روز به سقف تعداد ترابرد برسد و تقاضایی بیش از آن داشته باشد، با هماهنگی با رگولاتوری می تواند تقاضاهای مازاد را نیز بپذیرد.

اپراتورها و رگولاتوری قصد دارند ترابردپذیری را تا هفته دولت به شکل کامل اجرایی کنند، بنابراین شاید رعایت چارچوب ها در حال حاضر بتواند به نهایی سازی طرح در زمان مورد نظر کمک کند.

به گفته رگولاتوری طرح ترابردپذیری با هیچ مشکل فنی روبرو نیست و تاخیر در ترابرد بعضی شماره ها به دلیل بدهی مشترکان به اپراتور اولیه است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج