اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۶۳۲۹۳
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

گروگان گیری مسلحانه در میناب هرمزگان

دهیار روستای نخل ابراهیمی گفت: افراد مسلح ناشناس با ورود به منزل شخصی در این روستا ۲ تن از فرزندان صاحب‌خانه را با زور اسلحه به گروگان بردند.

خبرگزاری ایسنا: دهیار روستای نخل ابراهیمی گفت: افراد مسلح ناشناس با ورود به منزل شخصی در این روستا ۲ تن از فرزندان صاحب‌خانه را با زور اسلحه به گروگان بردند.

مجید درویشی اظهار کرد: افراد مسلح ناشناس بامداد جمعه(هشتم مرداد) با ورود به منزل حاج "احمد سلامتی هرمزی" دو نفر از فرزندان وی را به گروگان گرفته و همراه خود بردند.

دهیار روستای نخل ابراهیمی افزود: افراد مسلح وارد خانه می‌شوند و برق خانه را قطع می‌کنند و بعد از گرفتن گروگانان از خانه خارج می‌شوند. به گفته شاهدان عینی گروگان گیران به‌محض ورود به منزل و به‌زور اسلحه، گروگانان را به بیرون از منزل برده و سوار خودروی می‌کنند.

وی تشریح کرد: گروگان گیران درحالی‌که سلاح کلت و کلاشنیکف نیز در دست داشتند، مقابل چشم سایر اعضای خانواده ۲ پسر جوان ۱۹ و ۱۸ ساله را به‌زور داخل خودرو انداخته و متواری شده‌اند. هنوز هویت گروگان گیران و انگیزه آن‌ها از این گروگان‌گیری مشخص نشده است.

همچنین داماد این خانواده با اشاره به اینکه هویت هیچ‌یک از افراد مشخص نیست، تصریح کرد: نمی‌دانیم چه کسانی و با چه انگیزه‌ای دست به این کار زده‌اند.

محمدی بابیان اینکه پدر خانواده بازنشسته است، خاطرنشان کرد: گروگان گیران هیچ‌گونه تماسی تاکنون نداشته‌اند و نمی‌دانیم این گروگان گیران شخص هستند یا گروه و این دو پسر جوان را به کجا برده‌اند.

وی با تقدیر از تلاش‌های نیروی انتظامی در شناسایی مکان گروگان گیران، اضافه کرد: امیدوارم هرچه سریع‌تر سرنخی از این موضوع پیدا شود زیرا خانواده‌مان همگی در اضطراب و نگرانی به سر می‌برند.

نخل ابراهیمی، روستایی از توابع بخش مرکزی شهرستان میناب در استان هرمزگان است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حتما مواد معامله زده پولها رو بالا کشیده مفت کی میخواد گروگان بگیره پدر خانواده بگو خودت به اون راه نزن واقعیت بگو بر ملا میشه تا کی پنهان اش نگاه میداری

    • بدون نام

      ای بابا ..خدا میدونه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج