adexo3
۳۶۳۳۵۵
۵۰۷۹
۵۰۷۹
پ

مستند «عیّار مشروطه» در نمایش خانگی

همزمان با یکصد و دهمین سالروز صدور فرمان مشروطیت ایران، فیلم مستند بلند «عیّار مشروطه» به کارگردانی محمود یارمحمدلو به شبکه نمایش خانگی راه یافت.

خبرگزاری مهر: همزمان با یکصد و دهمین سالروز صدور فرمان مشروطیت ایران، فیلم مستند بلند «عیّار مشروطه» به کارگردانی محمود یارمحمدلو به شبکه نمایش خانگی راه یافت.

مستند «عیّار مشروطه» در نمایش خانگی

فردا پنجشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۵‌ مصادف با یکصد و دهمین سالروز صدور فرمان مشروطیت ایران توسط مظفرالدین شاه قاجار که ثمره تلاش آزادی خواهان وطن برای رهایی از استبداد بود، مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی اقدام به تکثیر و عرضه‌ فیلم مستند بلند «عیّار مشروطه» ساخته محمود یارمحمدلو در شبکه نمایش خانگی کرد؛ فیلمی که روایتی از تولد تا مرگ «ستارخان» سردار ملی جنبش مشروطه ایران است.

در خلاصه فیلم مستند «عیّار مشروطه» آمده است: ستارخان هم عیّاری بود که به سنت جوانمردان از ظالم می‌ستاند و به مظلوم می‌سپرد و هم در بزنگاه تاریخ، به تنهایی عیار استقامت از خود نشان داد و همچون همه قهرمانان اسطوره‌ای با یاران انگشت‌شمار خود، قیام مشروطه را که به تلنگری بند بود تا فرو پاشد، به مسیر پیروزی برگرداند. این مستند که مبتنی بر پژوهش‌های دقیق تاریخی است، نگاهی دارد به آغاز و انجام ستارخان؛ عیّار مشروطه

عوامل تولید فیلم مستند ۷۰ دقیقه‌ای «عیّار مشروطه» که تولید سال ۹۳ مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی است، عبارتند از کارگردان و تهیه‌کننده: محمود یارمحمدلو، پژوهشگر: اکرم‌السادات ساکت، تصویربردار: بهروز صمدمطلق، صدابردار: مهرداد چراغی، صداگذار: امیرحسین قاسمی، تدوینگر: آرش زاهدی اصل، نویسنده گفتار متن: مسعود اعرابی، گوینده متن: مسعود آب‌پرور، تصحیح رنگ و نور: علی لقمانی، آهنگساز: احسان کاویانی، مدیر تولید: اکبر آقامحمدی، دستیار کارگردان: طاهر فرنود، تهیه شده در: مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج