۳۶۳۳۶۰
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

محسن یگانه؛ کنسرتی بعد از شش ماه

کنسرت محسن یگانه به مدت دو شب و چهار سئانس در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران به تهیه‌کنندگی شرکت ˝آوای فروهر˝ برگزار شد.

هنر آنلاین: کنسرت محسن یگانه به مدت دو شب و چهار سئانس در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران به تهیه‌کنندگی شرکت ˝آوای فروهر˝ برگزار شد.

محسن یگانه شامگاه سه‌شنبه ۱۲ مردادماه پس از شش ماه دوری از روی صحنه، این بار با اعضای جدید ارکسترش از هواداران خود در پایتخت پذیرایی کرد.

محسن یگانه؛ کنسرتی بعد از شش ماه

در شروع این کنسرت که در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار ‌شد، محسن یگانه با پیراهن سفید و شلوار مشکی و سایر اعضای گروهش با لباسی یکدست مشکی بر روی صحنه آمده و اجرایشان را با نواختن اثر "بهت قول میدم" آغاز کرد.

یگانه پس از اجرای این قطعه، گفت: از آنکه پس از حدود شش ماه شما را می‌بینم، بسیار خوشحالم و برای همین حرف‌های فراوانی برای گفتن دارم.

او همچنین از علاقه شدید خود به قطعه "بهت قول میدم" پرده برداشت و به علت استقبال مخاطبانش از اجرای این قطعه، قول داد که این اثر را یک ‌بار دیگر در طول این کنسرت برای مخاطبانش بخواند.

یگانه علاوه بر قطعه "بهت قول میدم" که از آثار جدید او محسوب می‌شود و برای اولین بار آن را اجرا کرد، تیتراژ برنامه "ماه عسل" سال ۹۵ با نام "هر چی تو بخوای" را نیز به عنوان یک سورپرایز ویژه تقدیم علاقه‌مندانش کرد.

هواداران او نیز در حین اجرای تیتراژ جدید خواننده محبوبشان، سنگ تمام گذاشته و لحظه‌لحظه با محسن‌ یگانه همخوانی می‌کردند. در این میان، محمد زرنوش نوازنده کلارینت این اثر نیز بارها مورد تشویق هواداران محسن یگانه قرار گرفت.

در میان دیگر قطعاتی که محسن یگانه در کنسرت سه‌شنبه‌شب خود خواند، اجرای قطعات ریتمیک او نظیر "دوست دارم"، "بار و بندیل"، "هوایی شدی"، "نباشی" و "سکوت" با استقبال ویژه‌تری روبرو می‌شد به طوری که در حین اجرای این آثار، حاضرین در سالن میلاد سر از پا نشناخته و به صورت بی‌وقفه محسن یگانه را در خواندن این آثار یاری می‌دادند. یگانه نیز که می‌دید هوادارانش، ترانه‌های او را از خودش بهتر می‌دانند، گاهی میکروفن را به سوی آن‌ها گرفته و فقط به صدای مخاطبانش گوش می‌کرد.

قطعات اجرایی

"دنبالش میرم"، "رگ خواب"، "خیابونا"، "آخه دل من"، "نرو"، "چشمهای خیس من"، "دلکم"، "گناهی ندارم، "درکم کن" "خاطره‌بازی" و "تو می‌خندی"، دیگر آثاری بودند که یگانه در این کنسرت اجرا کرد.

محسن یگانه پس از اجرای هر یک از اعضای ارکستر جدید خود، با شور و اشتیاق فراوانی آن‌ها را معرفی می‌کرد تا هوادارانش با شنیدن نام هر یک از این نوازندگان، سالن میلاد را منفجر کنند.

اعضای ارکستر

اعضای جدید ارکستر محسن یگانه را سعید علیرضایی به عنوان نوازنده گیتار باس، محمد زرنوش نوازنده كلارینت، وحید قاسمی نوازنده پركاشن، میلاد پرقوه نوازنده كیبورد، شایان مجیدی نوازنده گیتار الكتریك، وحید عویدی نوازنده گیتار نایلون، رادین رفیع زاده نوازنده درامز و محمدرضا زارعی نوازنده ویولن، تشکیل می‌دادند.

کنسرتی بعد از شش ماه

در بخشی دیگر از این کنسرت، یگانه به شرح وضعیت اخیر خود پرداخت. او گفت: من در مدت شش ماهه دوری‌ام از روی صحنه، کمی استراحت کردم و بخشی دیگر از این زمان را هم با ارکستر جدید تمرین کردم، اما از حالا پرکارتر شده‌ام و در آینده باید منتظر اتفاقات خوبی باشید.

یگانه همچنین از انتشار جدیدترین تک آهنگ خود در روزهای آتی خبر داد. به گفته یگانه، نام قطعه جدیدش "کویر" است که شعر و ملودی آن را خودش ساخته است.

در اواخر این کنسرت، زمان آن رسیده بود که یگانه به قولی که در ابتدای اجراهای خود به مخاطبانش داده بود، عمل کند. او اثر "بهت قول میدم" را یکبار دیگر و این بار به صورت تماماً آکوستیک اجرا کرد.

این خواننده پیش از اجرای آنپلاگد قطعه "بهت قول میدم" رو به مخاطبانش گفت: من همیشه روی استیج می‌خوانم و کمتر ساز می‌زنم. همیشه نگرانم نوازندگی‌ام ایرادی داشته باشد و حالا پیش از نواختن بابت ایرادهایم عذرخواهی می‌کنم. در این ۱۲ سال که در عرصه موسیقی فعالیت داشته‌ام، هیچ‌وقت آهنگ‌های خودم را گوش نمی‌دادم، اما قطعه "بهت قول میدم" را در این مدت شش ماه بسیار گوش داده‌ام.

می‌خوانم تا خاطرات زنده شود

قطعه ماندگار "نشکن دلمو" آخرین اثر اجرا شده توسط یگانه در این کنسرت بود. یگانه که معمولاً در اکثر کنسرت‌هایش این قطعه را می‌نوازد، درباره آن گفت: ۲۰ سالم بود که ترانه و ملودی این اثر را ساختم اما قصد انتشارش را نداشتم. آن زمان یک دوست ترانه‌سرا پیشنهاد اجرای این قطعه را داد و من هم آن را همراه دو نفر دیگر خواندم. امروز خیلی از مردم با قطعه "نشکن دلمو" خاطره دارند که من حالا آن را به یاد گذشته می‌خوانم تا خاطرات زنده شود.

محسن یگانه در روزهای آغازین سال جدید شمسی، با مشکلاتی نظیر جدایی غیرمنتظره علی ثابت رهبر ارکستر و تمامی اعضای دیگر ارکستر خود دست‌وپنجه نرم‌ می‌کرد و پس از آنکه قید همکاری دوباره با ارکستر قبلی خود را زد، در فراخوانی اینستاگرامی از نوازندگان ناشناخته کشور درخواست کرد تا فیلمی از نوازندگی خود را برای او ارسال نمایند. حال، اکثر نوازندگان ارکستر جدید محسن یگانه را همان جوان‌های ناشناخته اما با قریحه پذیرفته‌شده در این فراخوان تشکیل می‌دهند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج