adexo3
۳۶۳۳۸۱
۹ نظر
۵۰۲۴
۹ نظر
۵۰۲۴
پ

حراج وافور شاه مسعود؛ ۲۰۸ میلیون تومان!

در یکی از سایت‌های خریدوفروش اقلام مختلف، آگهی‌ فروش وافور دست دومی به قیمت بیش از ۲۰۸ میلیون تومان دیده می‌شود که فروشنده مدعی است این وافور برای شاه مسعود است.

اقتصادنیوز نوشت: در یکی از سایت‌های خریدوفروش اقلام مختلف، آگهی‌ فروش وافور دست دومی به قیمت بیش از ۲۰۸ میلیون تومان دیده می‌شود که فروشنده مدعی است این وافور برای شاه مسعود است.

در این آگهی که متعلق به شش روز پیش و از شهر کابل است، عنوان شده: «این وافور دست دوم و برای شاه مسعود است. عتیقه است. شتری واقعی بزنگد، آدرس ما را بخاطر بسپارید، کابل خیابان ... منزل ...»

فروشنده این وافور قیمت پیشنهادی را هم چهار میلیون و سه افغانی اعلام کرده که با احتساب هر افغانی ۵۲ تومان، ارزش تومانی آن به بیش از ۲۰۸ میلیون تومان می‌رسد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      هر افغانی 52 تومن؟!!! یعنی ارزش پول افغانستان هم از ما بیشتره؟!!!

    • بدون نام

      عجب بدبخت شدیم که ارزش پول افغانستان از مکا بیشتر شده
      فردا برای کار هم باید بریم افغانستان

    • علی

      بله مگر نمی دونستی

    • ناشناس

      دوستان عزیز مدتی پیش برای انجام کار بازاریابی محصولات غذایی قصد سفر به افغانستان رو داشتم که به یکی از کنسولگری هایش برای اخذ ویزا مراجعه کردم که متاسفانه بعد از کلی سوال و جواب در نهایت ویزا بهم ندادند . خدا بدادمان برسه افغانستان جنگ زده به ما ویزا نمیده

    • معتاد

      با خشته نباسید من هم یک مافور دارم که همرمان با شاهان صفوی اشت و عمر شرف سده آون بیشتر از چهارشد شال اشت و میلیونها از شوراخ آون رد شده است با تزیینات طلا و نقره بکار رفته آون هفت مشقال طلا و هشت مشقال نقره و چوب گردو طوقه چینی و تمشال یکی از شاهان چهارصد سال پیش روی طوقه نقش بشته میخوام به حراجی بگذارم قیمت اولیه شیشدمیلیون اشت

    • اشراقی گلپایگانی

      مگر شاه مسعود هم اهل بساط بود. ولی ناراحتی بنده انجاست که یک افغانی برابر52 تومان ایران شده است قابل توجه انهایی که تحریمهاراکاغذ پاره میدانستند که چه کردند با ندانم کاریهای خود. ومردم وکشوررابا مشکلات عدیده ای به چالش کشیدند خدایا خودت کمک کن

    • مراقلی خان بیک

      من هم میخوام مافور 425ساله را به حراج بگذارد تا شاید قدمت این از افغانی ها بیشتر باید

    • بدون نام

      آیا می دانید شاه مسعود که بود یکی از مبارزین بزرگ در دره پنج شیر افغانستان بود که شوروی نتوانست با او مبارزه واو را شکست دهد حدود 12سال قبل ایشان به شهادت می رسد حالا اگر ایشان وافوری بوده باشد پس سران حکومتی افغانستان هم اکنون وافوری باشند پس کشت تریاک هرگز در افغانستان از بین نمی رود چون حکومتش از کشت تریاک پشتیبانی می کند

    • معتاد

      جناب اسرفی کاسانی و ناسناش و دیگران غم افغانی را نخورید!!!اما این را بدونید که
      من میکشم تومیکشی اون میکشه همه میکشن مسعودشاه هم میکشه، دیگه بحش اینو نکن که کی چرا میکشه، از روزگار هم میکشیم مسعودشاه خودش در مرکز کشت خشخاش بوده نمی باید میکشید؟ چه حرفا؟ برید مطالعه تون را بیشتر کنید! در هیچ کتابی نوشته نشده که حرام است؟ مطمئناً هنوز وافور هم ندیدید؟با اون ید بیضا؟مهمون خودم هروقت خواستی بیای، من هم از شاه مسعود کمتر نیستم!؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج