جاباما
۳۶۳۷۳۷
۵۰۳۸
۵۰۳۸
پ

جکی جان، روی آنتن شبکه نمایش

سریال «آقای دکتر» به همراه مجموعه فیلم های جکی چان و مروری بر آثار ژان پل بلموندو بازیگر شناخته شده فرانسوی، از روز شنبه ۱۶ مرداد در شبکه نمایش، آغاز خواهد شد.

روزنامه بانی فیلم: سریال «آقای دکتر» به همراه مجموعه فیلم های جکی چان و مروری بر آثار ژان پل بلموندو بازیگر شناخته شده فرانسوی، از روز شنبه ۱۶ مرداد در شبکه نمایش، آغاز خواهد شد.

جکی جان، روی آنتن شبکه نمایش

به گزارش روابط عمومی سیما، سریال «آقای دکتر» محصول سال ۲۰۱۳ کره جنوبی، از ساخته های موفق این کشور در ژانر پزشکی است. سریال در ۲۰ قسمت توسط کی سو مین ساخته شده و سعی دارد به نوعی از کودکان مبتلا به اوتسیم حمایت کند.

داستان سریال «آقای دکتر»، به زندگی پارک شی اون، جوان مبتلا به اوتیسمی می پردازد که با وجود نبوغ و توانایی های پزشکی، در برقراری ارتباطات اجتماعی با بقیه مشکلات فراوانی دارد. چان یون سو، بهترین رزیدنت بخش اطفال بیمارستان که رزیدنت سال بالایی پارک شی اون است، سعی دارد به او کمک کند تا از گوشه گیر شدن و تنهایی او جلوگیری کند.

«آقای دکتر» موفق به دریافت ۱۵ جایزه از جمله جایزه بهترین بازیگر مرد و بهترین بازیگر زن جشنواره کی بی‌اس در سال ۲۰۱۳ شده است. این سریال هر روز ساعت ۱۹ از شبکه نمایش پخش و روز بعد ساعت ۳ بامداد و ۱۳:۳۰ تکرار خواهد شد.

چان کونگ سانگ مشهور به جکی چان متولد ۱۹۵۴ در هنگ کنگ است. جکی چان در جوانی به عنوان سیاه لشکر در فیلم های «اژدها وارد می شود» و «خشم اژدها» به ایفای نقش پرداخت. با آغاز دهه ۷۰ میلادی جکی خیلی سریع راه های پیشرفت در سینما را طی کرد و در انتهای این دهه تبدیل به چهره ای شناخته شده در سینمای شرق شد. در طول حدود ۵۰ سال فعالیت سینمایی جکی در بیش از ۱۳۰ فیلم سینمایی نقش آفرینی کرده و کارگردانی، نویسندگی و تهیه کنندگی آثار زیادی را بر عهده داشته است.

شبکه نمایش از ۱۶ مرداد پخش فیلم های این بازیگر هنگ کنگی را آغاز خواهد کرد. «استادی با پنجه های شکسته»، «مار در سایه عقاب»، «استاد جوان»، «کونگ فو کار زبل»، «پنجمین اژدها»، «پروژه آ یک»، «پروژه آ دو » فیلم های این هفته شبکه نمایش هستند که از مجموعه آثار جکی چان پخش خواهد شد.

ژان پل بلموندو متولد ۱۹۳۳ فرانسه از مشهورترین بازیگران فرانسه و اروپاست. آغاز راه بازیگری بلموندو از بخت خوب وی همراه با بازی در آثار کارگردانان بزرگ بود. فیلم «از نفس افتاده» اثر ژان لوک گدار و «دو زن» اثر ویتوریا دسیکا و «لئون مورن» ساخته ژان پیر ملویل در فاصله سه سال، تجربه ای بزرگ برای بلموندو فراهم آورد. همین مسئله باعث ادامه همکاری وی با گدار و ملویل در فیلم های بعدی شد. او در فیلم «کلاه» اثر ژان پیر ملویل در قامت یک ستاره بزرگ ظاهر شد، در حدی که این فیلم را می توان یکی از بهترین بازی های او دانست. در سال های بعد و از دهه ۷۰ تا ۹۰ بلموندو در فیلم های زیادی ایفای نقش کرد، ولی با بالاتر رفتن سن تصمیم گرفت بیشتر بر روی تئاتر متمرکز شود. در سال ۲۰۱۱ جشنواره کن فرانسه جایزه افتخاری خود را تقدیم بلموندو کرد و وی را در کنار وودی آلن و کلینت ایستوود قرار داد. امسال نیز جشنواره ونیز ایتالیا در هفتاد و سومین دوره خود قصد دارد از این بازیگر کهنه کار به پاس یک عمر فعالیت هنری قدردانی کند.

آثار ژان پل بلموند را هر شب ساعت ۱ بامداد و در قالب برنامه «سینما کلاسیک» خواهید دید. برنامه «سینما کلاسیک» روز بعد ساعت ۷ صبح و ۱۷:۱۵ تکرار می شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج