اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۶۳۹۰۰
۲ نظر
۵۰۰۶
۲ نظر
۵۰۰۶
پ

افزایش برخورد با تخلفات موتورسیکلت سواران

جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از افزایش برخورد با تخلفات موتورسیکلت‌سواران از ابتدای سال تا کنون خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از افزایش برخورد با تخلفات موتورسیکلت‌سواران از ابتدای سال تا کنون خبر داد.

موتورسیکلت‌سواران اظهار کرد: آمارهای پلیس راهنمایی و رانندگی نشان می‌دهد که برخورد با موتورسیکلت سواران از ابتدای امسال تا کنون افزایش داشته؛ همچنین مقایسه این آمار با مدت مشابه سال قبل نیز حاکی از افزایش قابل توجه برخورد با تخلفات موتورسیکلت سواران است.

وی با تاکید بر اینکه با استناد به آمار و گزارش عملکرد موجود باید گفت که برخورد با تخلفات موتورسیکلت‌سواران در پایتخت کاهش نداشته است اظهار کرد: پلیس طرح برخورد با موتورسیکلت سواران به ویژه در نقاط مرکزی پایتخت را به شکل ویژه اجرا می‌کند و همچنان نیز این طرح در دست اجراست.

عابدی با بیان اینکه توقیف موتورسیکلت و جریمه نقدی از جمله برخوردهایی است که پلیس طبق قانون با موتورسیکلت سواران انجام می‌دهد اظهار کرد: نداشتن کلاه ایمنی، حرکت خلاف جهت، انجام حرکات نمایشی و عبور از محل ممنوع چراغ قرمز و پیاده رو از جمله تخلفاتی است که علاوه بر جریمه نقدی موتورسیکلت سوار منجر به توقیف وسیله نقلیه نیز خواهد شد.

جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ به موضوع فرهنگ سازی در استفاده از وسایل نقلیه اشاره کرد و افزود:‌ پلیس راهور با همکاری دیگر دستگاه‌ها حتی به موضوع فرهنگسازی برای استفاده از موتورسیکلت نیز وارد شده و از طریق آموزش‌های همگانی ساخت تیزر و ... اقدام به فرهنگ سازی در این زمینه کرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسن

      محض رضای خدا سازمان استاندارد یا راهنمایی و رانندگی به کیفیت موتور سیکلتهای تولیدی در کارخانه های موتور سیکلت سازی هم بیشتر رسیدگی کند و فقط محدود به آلایندگی نباشد بلکه کنترل کیفیت قطعات و موتور بصورت دقیق صورت پذیرد تا جان مردم با استفاده از موتور سیکلتهای بی کیفیت به خطر نیوفتد. الان دیده میشود که هر کارخانه ای اسم بچه عروس و نوه خود را روی موتور سیکلت گذاشته مثلا ارشیا رعنا سرعت جیران حیران پرند چرند قدرت پرواز ....باید تنها چند مورد موتور استاندارد تولید بشه و به راحتی به هرکس مجوز تولید بی کیفیت داده نشود.مثل ژاپن که چند موتور با کیفیت مثل هوندا. کاواساکی. سوزوکی و یاماها تولید کرده که بعداز گذشت بیست سال هم هنوز کیفیت داره و مرگ نداره.

    • بدون نام

      باسلام خیلی سخت میشود باور داشت که چنین اعمالی و برخوردی با موتور سواران جنبه باز دارندگی داشته باشد و خیلی خیلی سخت میشود باور داشت که راهنمای و رانندگی به فکر چیزی دیگری نیست جز رعایت قانون ...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج