۳۶۴۷۱۰
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

این سری ۷، صدی کمتر از ۲.۵ لیتر می‌سوزاند!

تصور خودرو بزرگ و مجللی همچون سری ۷ با یک موتور ۴ سیلندر، کمی سخت است اما ب‌ام‌و پس از معرفی مدل ۷۳۰i نسل جدید سری ۷ با موتور ۲.۰‌لیتری توربو، حال مدل ۷۴۰e را نیز با این پیشرانه کم‌حجم عرضه می‌کند.

عصر خودرو: تصور خودرو بزرگ و مجللی همچون سری ۷ با یک موتور ۴ سیلندر، کمی سخت است اما ب‌ام‌و پس از معرفی مدل ۷۳۰i نسل جدید سری ۷ با موتور ۲.۰‌لیتری توربو، حال مدل ۷۴۰e را نیز با این پیشرانه کم‌حجم عرضه می‌کند.

این سری 7، صدی کمتر از 2.5 لیتر می‌سوزاند!

البته با این تفاوت که در 740e، یک موتور برقی 111‌ اسب‌بخاری پشتیبان موتور شده که به لطف آن، مجموع قدرت پیشرانه به 322 اسب‌بخار و حداکثر گشتاور آن، به 500 نیوتن‌متر می رسد‌ و این پیکربندی، در حالی بسته به مدل (740e ،‌740Le و 740Le xDrive)، به ترتیب شتاب صفر تا صد 5.4، 5.5 و 5.3 ثانیه به این سدان فول‌سایز پلاگ-این هایبرید ب‌ام‌و می‌دهد که متوسط مصرف سوخت آن، بین 2.0 تا 2.5 لیتر در هر 100کیلومتر اعلام شده است. درضمن، 740e می‌تواند تا 48کیلومتر را به‌صورت تمام‌الکتریکی بپیماید، هرچند در این حالت، حداکثر سرعت به 140 کیلومتر در ساعت محدود می‌شود.

تازه‌ترین ساخته از سری iPerformance ب‌ام‌و در کنار این پیشرانه مُدرن، با امکانات آپشنال بالارده‌ای قابل سفارش خواهد بود که فناوری نورپردازی لیزر چراغ‌های جلو، سانروف پانورامیک، سیستم گرمایش/سرمایش و ماساژور صندلی‌ها، صندلی‌های مدیریتی مجزای عقب، سانروف پانورامیک، سامانه دید ۳۶۰‌درجه از اطراف، هدآپ‌دیسپلی و سامانه‌های پارک خودکار و همیار رانندگی نیمه‌خودران از جمله آنها هستند. قیمت آن نیز از ۹۰.۰۹۵ دلار برای مدل ۷۴۰e iPerformance آغاز می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج