اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۶۴۷۴۵
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

جریمه سنگین تهیه‏ کننده افسانه ‏ای برای بازیگرش

در حین فیلمبرداری «چیتی چیتی بنگ بنگ»، ستاره فیلم مجبور شد برای ترک کردن صحنه ۸۰ هزار دلار جریمه بپردازد.

روزنامه بانی فیلم: در حین فیلمبرداری «چیتی چیتی بنگ بنگ»، ستاره فیلم مجبور شد برای ترک کردن صحنه ۸۰ هزار دلار جریمه بپردازد.

جریمه سنگین تهیه‏ کننده افسانه ‏ای برای بازیگرش

به نقل از یاهو موویز، آلبرت بروکولی، فیلمساز باند بدون اینکه حسابی حواسش به مسایل مالی باشد به جایگاه فعلی اش دست پیدا نکرد. اما به گفته دیک ون دایک که در فیلم «چیتی چیتی بنگ بنگ» با این تهیه کننده افسانه ای همکاری کرد، او بوی زیادی از دلسوزی نبرده است.

ون دایک که حالا ۹۰ سال دارد، دورانی را به یاد آورد که سر صحنه فیلمبرداری این پروژه کلاسیک با بروکولی همکاری کرده بود. این فیلم با اقتباس از رمانی که توسط ایان فلمینگ نویسنده مجموعه رمان های جیمز باند به رشته تحریر درآمده بود ساخته شد و مسئولیت نویسندگی فیلمنامه اش را هم روآلد دال بر عهده داشت. در قسمتی از کتاب خاطرات جدیدش که توسط دیلی میل به چاپ رسیده، ون دایک بروکولی را «خسیس» می خواند و می نویسد: «چیتی چیتی بنگ بنگ فیلمی بود که من پشت سر هم پیشنهاد نقش آفرینی در آن را رد می کردم. تهیه کننده این فیلم یعنی آلبرت بروکولی ملقب به کابی که به خاطر کنترل خساست وارش در مجموعه فیلم های جیمز باند شناخته می شد، می خواست بعد از موفقیت فیلم «مری پاپینز» حتما من و جولی اندروز را دوباره کنار هم بیاورد. او ادامه داد: «من نمی توانم بگویم جولی چه دلایلی داشت، اما هر دوی مان پیشنهاد او را رد کردیم. از نظر من فیلمنامه فیلم ضعف ها و سوال های بی پاسخ بسیاری داشت. اما هر بار که من نه می گفتم، کابی با پول بیشتر برمی گشت. دارم درباره پول حسابی - بالای هفت رقم که آن روزها دیوانه وار بود - صحبت می کنم به اضافه درصدی از فروش فیلم که من هرگز رویش حساب بازنکردم. برای همین بالاخره پیشنهاد او را پذیرفتم.»

با این حال وقتی که نخستین بار ون دایک متوجه شد که همسرش ممکن است سرطان رحم داشته باشد، مجبور به ترک صحنه شد تا بتواند کنار او بماند. ون دایک گفت: «وقتی به کابی گفتم ممکن است مجبور بشوم مدتی به خانه بروم و کنار همسرم در آزمایش هایی که داشت باشم، او حرفم را درک کرد و برایم آرزوی موفقیت کرد. فقط چند روز سر صحنه نبودم. نتیجه آزمایش مارجی منفی شد و من به سرعت دوباره با هواپیما به اروپا بازگشتم. آن موقع بود که مدیر برنامه هایم به من اطلاع داد کابی ۸۰ هزار دلار به خاطر مدت کاری از دست رفته از حسابم کم کرده است.»

ون دایک نوشت: «من که حسابی عصبانی شده بودم دیگر نمی خواستم بعد از آن با او صحبت کنم، که خیلی هم خوب نبود چون همان موقع هم خیلی از کارگردان فیلم یعنی کن هیوز خوشم نمی آمد. خیلی ساده نظرم این بود که او برای کارگردانی این فیلم فرد مناسبی نیست. یک روز شنیدم که دارد غر می زند که مجبور به بازنویسی فیلمنامه روآلد دال شده است. چه کسی روآلد دال را بازنویسی می کند؟ می دانم خیلی ها این فیلم را دوست دارند، اما از نظر من آن جادوی مری پاپینز را در خود نداشت، همان جادویی که تهیه کننده امیدوار بود بتواند تکرار کند.» او همچنین اضافه کرد که کار کردن با جولی اندروز در «مری پاپینز» یک چالش بود، اما نه چالشی منفی. او نوشت: «صدای او من را تا حد مرگ ترساند. می شد از آن برای کوک کردن پیانو استفاده کرد. او عالی بود و من هرگز اینطور نبودم. فیلمبرداری با او یک چالش بود.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج