adexo3
۳۶۴۸۰۷
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

رامی مالک نقش به‌ یاد ماندنی داستین هافمن را بازی می‌کند

آقای ربات در نسخه جدید «پاپیون»

رامی مالک ستاره سریال پربیننده «آقای ربات» به احتمال فراوان در پروژه بازسازی فیلم حادثه‌ای «پاپیون» که اولین‌بار به کارگردانی فرانکلین شفنر در سال ۱۹۷۳ به نمایش درآمد، جلوی دوربین می‌رود.

وب‌سایت آی ‌سینما: رامی مالک ستاره سریال پربیننده «آقای ربات» به احتمال فراوان در پروژه بازسازی فیلم حادثه‌ای «پاپیون» که اولین‌بار به کارگردانی فرانکلین شفنر در سال ۱۹۷۳ به نمایش درآمد، جلوی دوربین می‌رود. بازیگر امریکایی مصری‌تبار که سال گذشته موفق به دریافت جایزه بهترین بازیگر سریال درام از سوی حلقه منتقدان شده، قرار است در نقش «لویی دگا» شخصیتی که زمانی داستین هافمن به روی پرده آورد، ظاهر شود.

آقای ربات در نسخه جدید «پاپیون»

ددلاین گزارش داده پروژه بازسازی تریلر زندان‌محور «پاپیون» این روزها در مرحله انتخاب بازیگر است و سازندگان مشغول مذاکرات نهایی با رامی مالک هستند تا در صورت قطعی شدن توافق دو طرف، بازیگر ۳۵ ساله در نقش شخصیتی که داستین هافمن در نسخه ۱۹۷۳ فیلم ایفا کرده بود جلوی دوربین برود.

پیش از این، حضور چارلی هانام بازیگر و فیلمنامه‌نویس انگلیسی در این فیلم قطعی شده بود. مالک که با سریال تحسین‌شده «آقای ربات» به شهرتی بی‌سابقه دست یافت، این روزها با فصل دوم این درام تلویزیونی پرمخاطب به تلویزیون بازگشته است.

نسخه اصلی «پاپیون» به کارگردانی فرانکلین جی. شفنر و با بازی استیو مک‌کویین و داستین هافمن در ۱۹۷۳ روی پرده رفت. این فیلم با الهام از زندگینامه خودنوشت آنری شاری‌یر نویسنده و مجرم فرانسوی تهیه و تولید شده بود. لویی دگا شخصیتی که اولین‌بار توسط هافمن روی پرده سینما آمده، یک مجرم سابقه‌دار است که با آنری شاری‌یر (با بازی مک‌کویین) دست به یکی می‌کند تا از جزیره بدنام شیطان در گویان فرانسه بگریزند. قرار است این‌بار هانام در نقش شاری‌یر ظاهر شود؛ بازیگر ۳۶ ساله‌ای که بیش از همه برای بازی در سریال «فرزندان آشوب» که از شبکه اف‌ایکس روی آنتن می‌رود به شهرت رسید.

«پاپیون» که در زبان فرانسه به معنای «پروانه» است در واقع لقبی بود که به خاطر خالکوبی روی قفسه سینه شاری‌یر به او نسبت داده بودند. او در سال ۱۹۳۱ به جرم قتل محکوم اعلام شد؛ جرمی که تا پایان حاضر به قبول ارتکاب آن نشد. او بعد از محکومیت در دادگاه به جزیره شیطان منتقل شد و در سال ۱۹۴۱ موفق شد از زندان بگریزد.

کتاب زندگینامه شاری‌یر نیز با عنوان «پاپیون» منتشر شد و در فهرست پرفروش‌های سال ۱۹۷۰ قرار گرفت. به گفته مولف کتاب، ۷۵ درصد وقایع و ماجراهای داستان حقیقت دارد.

فیلمی که در سال ۱۹۷۳ روی پرده رفت با بودجه‌ای ۱۲ میلیون دلاری تهیه و تولید شد اما به موفقیتی چشمگیر در گیشه دست یافت و دو برابر هزینه تولید خود در گیشه امریکای شمالی درآمد کسب کرد. جالب‌تر آن که یکی از نویسندگان نسخه سینمایی «پاپیون» دالتون ترامبو فیلمنامه‌نویس برنده اسکار بود که زمانی در لیست سیاه هالیوود قرار داشت و سال گذشته فیلم زندگینامه او با نقش‌آفرینی برایان کرانستن جزو مدعیان اصلی اسکار بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج