adexo3
۳۶۴۹۳۴
۹ نظر
۵۰۱۱
۹ نظر
۵۰۱۱
پ

فعال کارگری مطرح کرد:

تولید جان بگیرد جوانان بیکار نمی‌مانند

یک فعال کارگری می گوید: اگر تولید جان بگیرد جوانان بیکار سر کار می ‌روند و مردم جنسی را می خرند که حاصل دسترنج فرزندان آنها است.

ایسنا: یک فعال کارگری می گوید: اگر تولید جان بگیرد جوانان بیکار سر کار می ‌روند و مردم جنسی را می خرند که حاصل دسترنج فرزندان آنها است.

عبدالله مختاری، اظهار کرد: اگر می‌بینیم امروز به تولید بی مهری می‌شود به این دلیل است که نگاه ما به حمایت از برندهای خارجی و واردات کالا از خارج معطوف شده است.

وی ادامه داد: بیشتر برندهای معتبر و با سابقه ما کم کم به فراموشی سپرده شده و خبری از برقراری خط تولید آنها نیست گویی مردم با تولید ایرانی غریبه شده‌اند.

این فعال کارگری تنها راه مقابله با قاچاق را وجود اراده‌ای قوی در مسئولان و مصرف کنندگان دانست و تاکید کرد: از رده خارج شدن تولیدات برندهای داخلی ناشی از سیاستگذاری‌های غلط و نبود فرهنگ مصرف کالای ایرانی است در حالی که اگر تولید جان بگیرد جوانان بیکار سر کار می ‌روند و مردم جنسی را که تولید دست فرزندانشان است خریداری می‌کنند.

مختاری تصریح کرد: سود حمایت از تولید نصیب اقتصاد مملکت و مردم می‌شود چون وقتی از تولید ملی حمایت کنیم رشد اقتصادی،کاهش تورم و بیکاری، افزایش بهره‌وری و خروج ارز از کشور را شاهد خواهیم بود و این امر بر کیفیت زندگی و اشتغالزایی تاثیر بسزایی خواهد داشت.

وی در پایان شناسایی دقیق بازار کار را به مسئولان توصیه کرد و گفت: زمانی می‌توانیم به ایجاد شغل امیدوار باشیم که سلیقه روز مصرف کنندگان را شناسایی و بازار مصرف را به نحو شایسته مدیریت کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کارخانه های قبلی که مرحوم شدند تمام شدتولد مجدد تولید هم کار اسانی نیست چون دولت اگر میتوانست کار خانه های قبلی از بین نمی رفتند درحال حاظر هم آنهایی که پول دارند سواد وتخصص سرمایه گذاری درتولید را ندارند وانها که سواد و تخصص را دارند پول ندارند اگر هم بخواهند وام بدهند باز هم نصیب همان پولدارها میشود واین دور باطل تمام شدنی نیست

    • عاقل

      تولید جان بگیر، تولید جان جان بگیر، با حرف که نمیشه زیر ساخت میخواست که ما بلد نیستیم!

    • شهروند

      مثل اینکه هرچی باب دلت باشه چاپ میکنی یک روزنامه نگاربایدطرفدارمردم باشه ونظرات رااون طورکه مینویسن بگذاردنه بدلخواه خودت دیگه به دردنمیخوره نظربنویسیم

    • بدون نام

      این مسولان هر از گاهی درمورد بیکاری حرف میزنن دروغ میگن
      شنیدم یه شرکتی روبه اسم ایران ترانسفو رو که تو زنجان با 4هزار نیرو مشغوله تعطیل کنن ببرن سمنان.
      اگه میخان تو سمنان شغل ایجاد کنن چرا باید زنجانیها قربانی بشن یکی بیاد جواب بده.

    • محمد حسین

      هر چند وقت یکبار مسئولین ادعا میکنند چند صد هزار شغل ایجاد شده و دوباره و هر بار همین شعارها به ناف مردم می بندند پس چرا اينهمه بیکار تو این مملکت هستند که همگی جلا ی وطن و به دامن ممالک دیگر و آنها را و ذخایر ما را به فکر شان نیستیم می قاپند

    • مصطفی

      ایا میدانید اگر ادارات و نهادها و شهرداریها بجای استفادهاز بازنشسته ها و دوشغلی ها جوانان را استخدام کنند مشکل بسیاری از انان حل خواهدشد

    • مسخره س

      اولا که اونایی که تولید میکنین بی کیفیت ترین جنس میشه که بیایم اونم بخریم دوما مگه شما به کارخانه ها یا شرکت هایی که در حال کارن پول میدین که جوونا کار بکنن جواب بدین ینی چی آخه ما تو شهرمون یه شرکت فولاد داریم تا700 نفر آدم توش کار میکنن ولیبیشتر از 4ماهه که بهشون پول ندادن اینا زن و بچه ندارن بهشون پول بدین توروخدا..صدای منو به دولت برسونین تا یه کمکی به اون فولاد آهن بشه...

    • بدون نام

      بزک نمیر بهار میار خربزه باخیارمیاد

    • بدون نام

      کارگر ایرانی دل به کار نمیده. سرمایه گذار خرج کرده و سرمایه گذاری کرده . بعضا بهترین قطعات را هم میگیرن اما موقع مونتاژ سرهم بندی میکنن. بالای 50 درصد از تولیدات با آرم کنترل کیفیت دارای نقاص فنی هستند.
      من یک گاز معروف ایرنی خریدم. بدلیل بی دقتی کارگر ، پانل کلیدهای جلوی اجاق گاز کج چاپ شده بود.
      کنترل کیفی هم برچسب زده بود و ...
      خدمات بعد از فروش قبول نمی کرد که باید با هزینه شرکت درست بشه و مشکلی نیست که مصرف کننده مسئول آن باشه.
      آخرش بعد از 6 ماه با وساطت یکی از کارمندان شرکت اومدن درستش کردن.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج