جاباما
۳۶۵۳۸۳
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

قدرت نمایی آستون مارتین با یک سوپر اسپرت

اندی پالمر رئیس آستون مارتین یک برنامه جاه طلبانه ترتیب داده است که بر اساس آن هر سال یک خودروی جدید معرفی کند.

وب سایت خودروبانک: اندی پالمر رئیس آستون مارتین یک برنامه جاه طلبانه ترتیب داده است که بر اساس آن هر سال یک خودروی جدید معرفی کند و سوپر اسپرت V۸ موتور وسطی که قبلا در موردش شایعاتی پخش شده بود) منظور مدل DP-۱۰۰ ویژن گرن تاریسمو است) اولین مرحله از اجرای این استراتژی جدید در سال ۲۰۲۲ خواهد بود.
قدرت نمایی آستون مارتین با یک سوپر اسپرت
در این حین، تمام مدلهای فعلی آستون مارتین در حال جایگزین شدن هستند و تعدادی خودروی جدید نیز در راه است. اگر این برنامه 7 ساله موفق از آب درآید، مشغله زیادی برای این شرکت ایجاد خواهد کرد و آینده پر رونقی را تضمین می کند، آینده ای که این شرکت با از دست دادن 172 میلیون دلار در سال 2015، به شدت به آن نیاز دارد.

پالمر به نشریه اتوکار گفت: "تا اوایل سال ۲۰۲۲ هفت خودرو خواهیم داشت که هر کدام طول عمر هفته ساله خواهند داشت." و هر سال یک خودروی جدید معرفی می کنیم و این روند همچنان تکرار می شود. "

قدرت نمایی آستون مارتین با یک سوپر اسپرت

سوپر اسپرت اولویت آخر در بین این هفت خودرو است اما سرپرست طراحی آقای مارک ریچمن هم اکنون درباره آن می اندیشد. او یک خودروی V۸ با دماغه پایین و اورهنگ کوتاه (فاصله بین مرکز چرخها تا انتهای خودرو) را تصور می کند. با این حال به دنبال خودرویی است که نسبت به مدل آتی AM-RB ۰۰۱ در سطح پایینتری باشد. به نظر می آید هدف او خودرویی در حد مک لارن ۶۵۰S باشد.

با این وجود طبق گزارش اتوکار اولویت اول پالمر به روز رسانی رنج مدلهای فعلی آستون مارتین است. اولین خودرویی که در برنامه او است مدل آتی DB11 می باشد که به زودی برای جایگزینی DB9 وارد بازار می شود. سال بعد این شرکت بر اساس نسخه کوتاهتری از پلت فرم DB11 یک مدل جدید از ونتیج را معرفی خواهد کرد که موتور آن برگرفته از موتور 4 لیتری بای توربوی V8 مرسدس بنز خواهد بود. پس از آن یک مدل جایگزین برای ونکوئیش خواهد آمد که موتور آن V12 بای توربو با قدرت تخمینی 820 اسب بخار خواهد بود. برای سال 2019 مدل DBX این برند را به سوی سگمنت رقابتی کراس اوورهای لوکس سوق خواهد داد.

قدرت نمایی آستون مارتین با یک سوپر اسپرت

احتمالا متوجه شدید که هیچ اسمی از رَپید سدان برده نشد و علتش اینست که طبق گفته اتوکار این مدل در واقع حذف شده است. با این حال خودرویی از برند لاگوندا جایگزین آن خواهد شد. یک خودروی رمزی نیز به این برند لوکس اضافه می شود که احتمالا یک کراس اوور دیگر خواهد بود.

بعد از معرفی سوپر اسپرت موتور وسط در سال 2022، DB11 با یک مدل دیگر جایگزین می شود. پالمر امیدوار است که در آن موقع آستون مارتین موفقیت مالی مناسبی کسب کند تا بتواند مجددا این روند را آغاز کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مصطفی

      دو تا ازش خریدم خیلی راضیم....!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج