۳۶۵۴۲۹
۲۶ نظر
۵۰۱۰
۲۶ نظر
۵۰۱۰
پ

تهیه فیلم سیاه از اذیت و آزار دختر جوان

پسری که با استفاده از قرص خواب‌آور دختری را بی‌هوش کرده بود بعد از اینکه او را ربود در هنگام تعرض به او از وی فیلم و عکس تهیه کرد.

روزنامه اعتماد: پسری که با استفاده از قرص خواب‌آور دختری را بی‌هوش کرده بود بعد از اینکه او را ربود در هنگام تعرض به او از وی فیلم و عکس تهیه کرد.

در تاريخ هفتم تيرماه امسال دختري به شعبه مربوط به آدم‌ربايي دادسراي جنايي تهران مراجعه كرد و گفت كه خواهر ٢٧ ساله‌اش (مونا) دو شب پيش مورد تعرض پسري جوان قرار گرفته است.

او به بازپرس مرشدلو گفت: «چند روز پيش خواهرم براي پيگيري كارهاي دانشگاهي‌اش از شهرستان به تهران آمد. او در روزهاي اول ورود به تهران آشنايي مختصري با پسري پيدا كرده اما آنها اصلا همديگر را نديده بودند .تا اينكه آن پسر يك شب با او قرار گذاشت. آن شب تا سحر من منتظر خواهرم بودم اما او نيامد كه نيامد. تا اينكه در ساعت ٧ صبح او با چهره به هم ريخته به خانه آمد و گفت آن پسر به او تعرض كرده است.»

خواهر اين دختر به بازپرس دادسرا گفت كه خواهرش در خانه است اما آنقدر حالش بد است كه نمي‌تواند درباره جزييات حادثه آن شب صحبت كند.

چند روز بعد از طرح شكايت خواهر مونا، او در دادسراي جنايي حاضر شد و درباره جزييات حادثه آن شب به قاضي مرشدلو گفت: «آن شب من سوار موتور مجيد بودم كه ناگهان احساس تشنگي زيادي كردم.

بطري آب‌معدني را از داخل كيفم بيرون آوردم و همين كه خواستم آن را بخورم مجيد بطري را از دستم گرفت و گفت كه مي‌خواهد آن را پر از آب كند. او رفت و بعد از چند لحظه برگشت درحالي كه بطري آب معدني را پر از آب كرده بود و تكه‌هايي سفيدرنگ نيز در آن ديده مي‌شد. آنها را به مجيد نشان دادم و او گفت كه املاح و كلر داخل آب است.

من هم به او اعتماد كردم و بطري آب را تا آخرش سر كشيدم. بعد از چند دقيقه سرم گيج رفت و وقتي به هوش آمدم خودم را در خانه مجيد ديدم. او تا صبح من را در خانه نگه داشت و مورد اذيت و آزار قرار داد.»

بعد از شكايت مونا و خواهرش به دادسرا پيگيري پليس براي دستگيري مجيد (٣٤ساله) آغاز شد. تا اينكه پليس در تاريخ ٢٥ تيرماه او رادر خانه‌اش دستگير كرد. مجيد بعد از حضور در دادسرا خيلي زود به آدم‌ربايي و تعرض به مونا اعتراف كرد و گفت كه با قصد و انگيزه قبلي اين كار را انجام داده است. اما آنچه مونا و خواهرش را بيش از پيش نگران مي‌كند اين است كه مجيد در شب حادثه تعدادي عكس و فيلم از شاكي پرونده تهيه كرده و اين موضوع را همانجا به او گفته است.

البته مونا در قراري كه مدتي بعد از حادثه با مجيد (متهم پرونده) گذاشته او را وادار كرده تا تعدادي از عكس‌ها را از داخل گوشي‌اش پاك كند. اما مونا در دادسرا به قاضي گفت كه من هنوز از پاك شدن تمام عكس‌ها در سيستم كامپيوتر و گوشي مجيد اطمينان ندارم.

به اين ترتيب پليس دستور بازرسي از سيستم كامپيوتر شخصي مجيد را صادر كرد اما در سيستم خانگي او هيچ عكسي پيدا نشد. وقتي هيچ عكسي در سيستم مجيد پيدا نشد مونا به بازپرس گفت كه مجيد ممكن است عكس‌ها را در يك حافظه جدا نگهداري كند و بعدها براي گرفتن انتقام از او مورد استفاده قرار دهد. به اين ترتيب قاضي مرشدلو دستور ادامه پيگيري پرونده را صادر كرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • موسوی

      ... عالم برسرت ساده لوح احمق اخه حیفت نبود با ادم 34ساله دست بشی خودت کردی که لعنت برخودت باد بکش تا جونت در بیاد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فقط یه نامرد میتونه از اعتماد و سادگی دختران سواستفاده کنه

    • مهسا

      وقتی ادم با پسری تو تهران بدون هیچ شناخت باهاش آشنا میشه سوار موتورشم میشه باید منتظر همچین عواقبی ام باشه چرا چشم بسته باهاش دوستی کرد احتیاط میگن لازمه واسه همچین مواقعیه

    • دلسوز

      دانشجو وانقدراحمق شب باموتور یمرد بری بعد سالم برگردی؟وقتی سن ازدواج بره بالا همین میشه لطفا نگید امکانات نیست پول نیست ازقشر مستضعف ومظلوم جامعه معذرت میخوام اگ این باشه باید در این قشر فساد بی بندباری خیانت وجنایت بیشتر باشه نه خواهرمن نه برادر من زیاد خواهی همه چیزو باهم خواستن زیر بار مسءولیت نرفتن تجمل گرایی چشم وهم چشمی باعث این حوادث میشه پسر ۲۲ساله خواستگاری دختر۲۰ساله میره توقع خونه ماشین حقوق دو میلیونی داره بعدشرعا به خواسته های جسمیش نمیرسه میخواد با ... غریضشو ارضاء کنه انوقت این چیزی میشه که نباید بشه واقعا متاسفم بخصوص برای دخترای احمق وساده که اگ واقعا نمیدونن وبه دام میفتن واگرهم میدونن که حقشونه

    • بهادر

      تکه های سفید را نشانش دادم گفت املاح است!!و املاح را تا اخر سر کشیدم....چی بگم

    • میرزا

      با سلام، بنده در طول مدتی که این سایت را میخونم همیشه بیشتر کنش ها و اقدام ها را از طرف مردان یا پسران میدیدم اما با تعریف های خواهر این خانم متوجه شدم که همه ارتکاب ها یک نواخت نیست؟؟؟!!! چون این خانم به شدت نگران باقی مانده فیلم هایی است که ممکن است در کامپیوتر و جای دیگه باشه!!! سخت نگران است ولی هنگام سوار ترک موتور سیکلت شخصی که به قول خودش هرگز اورا ندیده سوار میشه و اینکه الآن بچه های کوچک بجز مادرشون از دست دیگری چیزی را نمیگیرن؟؟؟ چطوری این خانم با توجه به آن لخته های سفید تا آخر آب را سرکشید؟؟؟در این فقره میشه گفت دختره به پسره تجاوز کرده و دختره، پسر را مورد تعرض قرار داده و شاید هم از آن فیلم گرفته؟؟؟!!! بنده اگه بجای قاضی باشم از این خانم می پرسم که شما از این پسر فیلم نگرفتی!!!؟؟؟

      پاسخ ها

      • سانی

        میرزا حالت خوبه؟؟؟ املاحی ..آب معدنی ...چیزی نخوردی

    • بدون نام

      اعدام

    • بدون نام

      چرا باید ی دختر دانشجو سوار موتور ی پسر غریبه بشه?خب خودش خواسته..خدا میدونه دختر چ فکری تو سرشه..
      دختری ک اینقدر راحت با ی پسر رابطه برقرار میکنه از همه اتفاقات بعدش هم خبر داره

    • شرلی

      آدم اینقد ساده لوح چرا باید اعتماد کرد بهر کس وناکسی آخه ای خدا

    • مهدی

      جهنم حقت همینه اگرعاقل بودی اینجوری نمیشدی چرا این بلا سر زنهای محجبه نمیاد امثال شماها هستین که خون شهیدانمان رو ندیدمیگیرین مرگ تووامثال تو

    • سینا یزد

      درسته دختر ساده و خوب بوده این بی وجدان نباید اینکارو میکرد فقط اعدام

    • sss

      حقشه

    • ایران

      دختره تابلو که .... کدوم دختر احمقی اینجوریه داستانش ته خالی بندیه خیلی ضایع بود

    • بدون نام

      لطفا به ۳۰ سال حبس جریمه اش کنید همراه با غرامت مالی

    • سعید

      دختره احمق حقشه ، خود دختره مشکل داشته به نظر من اونو باید محاکمه کنن نه پسره رو

    • سید آرش

      با سلام و احترام خدمت همه ی برترینی های عزیز
      من یکی از مشتریای برنامه برترین ها هستم و همیشه مطالبتون دنبال میکنم
      و خواستم بهتون تبریک بگم بابته تغییرات خوبه برنامه ی برترین ها
      ★واقعا گاهی اوقات آدم از سادگی این دخترا تعجب میکنه؛ دختر خانومی ۲روزه با آقا پسری آشنا شده اونوقت اجازه میده پسره باهاش سلفی بگیره
      همه که قابل اعتماد نیستن
      تشکر

    • سعید

      من میگم همش زیرسراحمدی نژاد!!!!

    • خیراندیش

      آخه احمد ی نژادبدبخت چکار داره ؟؟موردم از خنده.......بگو مبایل وماهــــــــــــــواره فیلم های ترکیه ....ترکیه...همش کار فیلمای عاشق معشوقه بی بندر بار که در نظر مردم بخصوص جونا همه چی ساده عادی جلوه میده وشئو نات اسلامی کم رنگ کم رنگ میشه باورات اسلامی از بین میره...حیا کنار
      .. بی بند باری زیاد خدایا خودت به فریاد مردم برس...ـ این هم نمونشه دختر دختر باپسر غریبه پشت موتور ........ با با یه فکری حال ملت بکنین

    • بدون نام

      املاح.....!

    • کتی

      حماقت هم حدی داره به خدا اینجوریش دیگه نوبره

    • عباس شادگانی

      درود ، آیا تا الان از خودتون سوال کردید چرا اینگونه اتفاقات در کشور های ایران و افغانسان بسیار رخ میده اما در اروپا و کشورهای متمدن کمتر دیده میشه؟ تا به کی ما بخواهیم بجای اینکه ریشه جرم ها رو بسوزونیم با مجرمینی برخورد کنیم که جامعه اونهارو اینگونه بار آورده که الان دست به چنین جرم هایی بزنند ، یک لحظه هم فکر کنید اون یک انسان مثل منو شما بوده و شاید یک زمانی کارهای خوب هم انجام داده ، په نه فکر کردین از بدو تولد رو پیشونیش نوشته مجرم؟اما الان جامعه یا موقعیت های مختلف اونرو به انجام چنین جرمی واداشته و باور کنید تا وقتیکه به جای ریشه کن کردن دلیل جرمها با مجرمین فقط برخورد بشه همون آش و همون کاسه ! اصن بزنن اعدامش کنن ولی آیا دیگه کسی اینکارو نمیکنه؟

    • محمود

      هرچه قانون بگه همونه

    • میرزا

      نباید گفته متجاوزان و حتی سرکارخانم محترمه را فورا باور کنید چون ذاتاً هر شخص به دفاع و حمایت از خودش متوصل به دروغ و تهمت و افترا میشه حتی، حتی سرکارخانم محترمه فقط جای تأمل و تعمق و تفحص دارد که آن هم نه وظیفه ونه در حد توان ماست، بطور مختصر در حد هم نوع بودن برای سرکارخانم محترمه دعا کرد که چنانچه با اکراه و زورگیری به وی اگر تعارضاتی صورت گرفته است (اصل تعارض سرکارخانم محترمه اعلام و اقرار کرده) به اقراربوده نه اصرار خانم که حق قانونی و شرعی ایشان برآورده شود، هیچگاه تجاوزی که از طریق زور و اجبار صورت میگیرد برای مجویز ننگ محسوب نمیشود همانند کشورهای مسلمان همسایه عراق (ایزدیها)سوریه (شیعه و اهل سنت) افغانستان هم همینطور ولی چنانچه با ترغیب و دعوت صورت پذیرد که اصلاً تجاوز محسوب نمی شود و دیگر آن زنا نام دارد خداوند بزرگ و توانا همه افراد خصوصاً مسلمانان را به راه راست و صحیح هدایت کند

    • بدون نام

      تف به روت دو روز نشد بی جنبه حقت این بود از خوابت که گرفت از رو موتور می افتادی میمردی انگل

    • میرزا

      مانی جان سلام، چی چی گفتم؟؟؟ از این همه علامت سؤال شوکه شدم!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج