۳۶۶۳۳۵
۲ نظر
۵۰۰۶
۲ نظر
۵۰۰۶
پ

تصاویری از گوشی معرفی نشده سونی

سونی در حال ساخت گوشی جدیدی است که شایعه شده در رویداد IFA از آن رونمایی خواهد شد. به تازگی تصاویر رندری از این موبایل در رنگ‌بندی آبی منتشر شده است.

zoomit.ir - یاشار فتحعلی زاده: سونی در حال ساخت گوشی جدیدی است که شایعه شده در رویداد IFA از آن رونمایی خواهد شد. به تازگی تصاویر رندری از این موبایل در رنگ‌بندی آبی منتشر شده است.
تصاویری از گوشی معرفی نشده سونی

تصاویر رندر جدیدی از گوشی معرفی نشده سونی در فضای مجازی منتشر شده که به نظر می‌رسد همان موبایلی است که در گذشته با شماره مدل F8331 لو رفته بود. با اینکه سونی اعلام کرده روی سری اکسپریا ایکس تمرکز کرده است؛ اما این گفته را نباید به این معنی تلقی کرد که این کمپانی محبوب ژاپنی محصول دیگری در دست ساخت ندارد.

هرچند هنوز مشخص نیست که این گوشی جدید چه زمانی عرضه خواهد شد و گمان می‌رود احتمالا باید اواخر سالجاری میلادی منتظر قرار گرفتن محصول جدید سونی در ویترین فروشگاه‌ها باشیم؛ اما آنچه حدس زده می‌شود رونمایی سونی از دیوایس خود در رویداد IFA 2016 است که مانند رسم همیشگی در ماه شهریور برگزار می‌شود.

طبق اطلاعاتی که همراه با رندرهای جدید منتشر شده احتمال می‌رود نام گوشی معرفی نشده سونی، اکسپریا XR باشد که در واقع می‌توان آن را در سری اکسپریا X همراه با دیوایس‌هایی مانند اکسپریا ایکس، اکسپریا ایکس ای، اکسپریا ایکس ای اولترا و اکسپریا ایکس پرفورمنس جای داد.

مانند دیگر محصولات سری اکسپریا ایکس، گوشی معرفی نشده جدید نیز از زبان طراحی مشابهی بهره برده و برای مثال می‌شود به محل قرار گرفتن پورت USB نوع C در انتهای موبایل و استایل خاص دوربین عقب و فلش آن اشاره کرد.

متاسفانه اطلاعاتی در مورد مشخصات این گوشی همراه با رندرها درز نشده است؛ اما از آنجایی که رندرها شباهت زیادی به رندرهای منتشر شده از دستگاهی با شماره مدل F8331 دارند بنابراین می‌شود به مشخصاتی که در گذشته همراه با اطلاعات این موبایل منتشر شده اشاره کرد.

از مشخصات اکسپریا XR می‌توان به تراشه اسنپدراگون ۸۲۰ ساخت کوالکام، ۳ گیگابایت رم، یک صفحه‌ نمایشگر فول اچ‌دی با ابعاد ۵.۱ اینچ یا ۵.۳ اینچ، دوربین اصلی ۲۳ مگاپیکسلی و دوربین جلو یا دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی اشاره کرد.

با اینکه اطلاعات چندانی همراه با رندرها منتشر نشده است؛ اما به ابعاد گوشی اشاره شده که ۱۴۶.۴ در ۷۱.۹ در ۸.۱ میلی‌متر خواهد بود. در ادامه می‌توانید تصاویر رندر را مشاهده کنید:
تصاویری از گوشی معرفی نشده سونی
تصاویری از گوشی معرفی نشده سونی
تصاویری از گوشی معرفی نشده سونی
تصاویری از گوشی معرفی نشده سونی
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حتما خدا تومن هم قیمتشه

    • بابی

      والا این گوشیا فقط برا پولداران ماکه فقط باید عکسشونو نیگاه کنیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج