اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۶۶۷۸۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

انتقاد مریل استریپ از ترامپ

به عقیده مریل استریپ بازیگر فیلم «فلورنس فاستر جنکینز»، اقلیتی بسیار محدود از جمعیت ایالات متحده مسئول و بانی ظهور دونالد ترامپ هستند.

وب‌سایت بانی فیلم: به عقیده مریل استریپ بازیگر فیلم «فلورنس فاستر جنکینز»، اقلیتی بسیار محدود از جمعیت ایالات متحده مسئول و بانی ظهور دونالد ترامپ هستند.

مریل استریپ که اخیرا در مجمع حزب دموکرات در حمایت از هیلاری کلینتون ظاهر شد و بازیگر اصلی فیلم جدید «فلورنس فاستر جنکینز» است، به د رپ گفت که پاسخ او به ظهور دونالد ترامپ و جو کلی رقابت ریاست جمهوری امسال، چیزی جز حیرت و سرگشتگی نیست.
انتقاد مریل استریپ از ترامپ

او در حالیکه سرش را تکان می داد گفت: «هی با خودم فکر می کنم که نصف همه مشکل شان چیست؟ مشکل کجاست؟؟»

اما استریپ گفت یکی از گراف‌های اخیر نیویورک تایمز به او کمک کرد بهتر این مسئله را درک کند که چطور اقلیتی کوچک از جمعیت کل آمریکا مسئول ظهور دونالد ترامپ و حضور او در رقابت ریاست جمهوری هستند. او گفت: «آنها در این گراف نشان دادند که چند نفر در دور اولیه انتخابات به دونالد ترامپ و هیلاری رای دادند و دیدم تعداد کسانی که به ترامپ رای داده بودند چقدر پایین بود.»

استریپ ادامه داد: «اگر به سیاست به عنوان بدن یک انسان نگاه کنید، می بینید که سر، گردن و شانه ها نمی توانند رای بدهند؛ آن‌ها یا کودک هستند، یا در زندان به سر می‌برند یا اجازه رای دادن ندارند. بعد از آن ها گروهی است که می تواند رای بدهد ولی این کار را نمی‌کند و این تا پایین شکم پیش می رود.
آن ها خیلی ساده رای نمی‌دهند. از آنجا به بعد، تا پایین ران پا کسانی هستند که در انتخابات عمومی رای می‌دهند، اما در دور اولیه انتخابات این کار را انجام نمی‌دهند. پایین همه هم پاها قرار دارند که از قوزک به پایین شامل کسانی می شود که مسئول بالا آمدن دونالد ترامپ هستند.»

او با خنده گفت: «پس فقط تقصیر پاهاست. راستش را بخواهید پای چپ. فقط تقصیر یک پای بد است.»

در فیلم جدید استریپ که توسط استیون فریرز کارگردانی شده، او نقش فلورنس فاستر جنکینز را بازی می‌کند؛ زنی از طبقه ثروتمند جامعه که در اوایل قرن بیستم ساکن نیویورک است و متقاعد شده که قابلیت خوانندگی اوپرای بسیار بالایی دارد، حتی با وجود اینکه کمبود استعدادش باورکردنی نیست.
این فیلم که در آن هیو گرنت و سایمون هلبرگ ستاره «بیگ بنگ تئوری» هم نقش آفرینی می کنند، یک کمدی سبک لحن است که به گفته استریپ، دقیقا چیزی است که در این دوران مشکل زده به آن نیاز داریم. او گفت: «مثل پادزهری برای این جو سمی می ماند.»

مریل استریپ هفته پیش نیز در دفاع از هیلاری کلینتون در کمپین انتخاباتی او حاضر شد و سخنرانی پرشوری ادا کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج