۳۶۶۸۴۸
۷ نظر
۵۰۰۵
۷ نظر
۵۰۰۵
پ

پزشکیان: روحانی هوای حامیان را داشته باشد

مسعود پزشکیان، نایب رییس مجلس شورای اسلامی در مورد اینکه آیا حمایت اصلاح طلبان از روحانی مشروط خواهد بود یا نه گفت: به هر حال آقای روحانی باید کسانی را که از وی پشتیبانی و دفاع کردند و او را قبول کردند مورد حمایت قرار دهد و در واقع رییس جمهور باید هوای کسانی که خواهان وی بوده و هستند داشته باشد.

عصر ایران: مسعود پزشکیان، نایب رییس مجلس شورای اسلامی در مورد اینکه آیا حمایت اصلاح طلبان از روحانی مشروط خواهد بود یا نه گفت: به هر حال آقای روحانی باید کسانی را که از وی پشتیبانی و دفاع کردند و او را قبول کردند مورد حمایت قرار دهد و در واقع رییس جمهور باید هوای کسانی که خواهان وی بوده و هستند داشته باشد.

نماینده مردم تبریز در مجلس شواری اسلامی ادامه داد: در همه حوزه های سیاسی و اقتصادی قدم اول برای موفقیت این است که هوای مشتری را داشته باشیم، مشتری کسی است که در دکان ما آمده است و می خواهد از ما جنس بگیرد و این یعنی ما را قبول دارد و باید هوای این مشتری را داشت،کسی که در دکان ما نمی‌آید و ما را قبول ندارد دلیلی ندارد خودمان را بکشیم که وی ما را قبول کند.

وزیر بهداشت دولت اصلاحات خاطر نشان کرد: دولت آقای روحانی اگر می‌خواهد موفق باشد باید هوای کسانی را که دولت وی را قبول دارند و برای این دولت مایه گذاشتهو کار کرده اند داشته باشد و این یک قاعده است که باید رعایت شود.

وی با بیان اینکه دولت آقای روحانی در خیلی جاها هوای افرادی را که از وی حمایت کرده‌اند نداشته گفت: در واقع اگر ما هوای مشتری را نداشته باشیم همان مشتری بعد از مدت‌ها در دکان ما نمی‌آید ،اولین قدم آقای روحانی برای موفقیت در انتخابات ریاست جمهوری آینده باید این باشد که هوای کسانی را که از وی حمایت کرده اند داشته باشد و در گام بعدی می توانند با کسانی که وی را قبول ندارند بنشینند و بحث کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ما فکرکردیم ایشان رئیس جمهور همه هستند.

    • بدون نام

      اخی.نگران شدم.کدام حامیان.حامیان قبلی یا حامیان فعلی.

    • بدون نام

      ما الان حامیش هستیم ولی اصلا هوای ما را نداره.ما باید فکر دیگری بکنیم.

    • بدون نام

      از کی تا حالا تو دولت مغازه باز شده ما خبر نداردیم بس شما هوای یکدیگر داشته باشید هر کسی به نفع خودتان است ریس جمهور کنید ما مردم هیچ یعنی واقعیت گفتید عزیزم

    • حمید

      متاسفانه دولت اقای روحانی هیچ گام خیری برا مردم برنداشت این از گرانی این از بیکاری این از وضع مسکن این از یارانه ها که بالا نرفته تو چهار سال ایشان هنوز یه استخدامی برا فارغ التحصیلان بیکار و مربیان پیش دبستانی نیومده فقط 5 هزار تا که بیشترین سهم استخدامی ها به خود فرزندان فرهنگیان و ایثارگران دادن خودش بود یه برجام که اورانیوم رو از 50 درصد اورد به 5 درصد که قرار شد تحریم ها برداشته بشه ولی سرمون کلاه گذاشتن این وسط مردم ضرر دیدن

    • بدون نام

      آقای دکتر این حرف خوبی نیست ایشان رییس جمهور همه است و البته هوای دوستان را هم دارد سند حقوق های نجومی و بی خیال شدن ایشان میباشد .
      ما که ندیدیم کسی را مجازات و یا توبیخ کند موضوعی که دل ملت را درد اورد

    • مهدیار

      والله که این جماعت دلواپس دیگر شورش را در آورده اند.خدا میداند اینها سرشان توی کدام کشور خارجی است.سالهه ی سال است که این کشور واین ملت را به فلاکت بدبختی رسانده اند و هنوز دو قورت ونیمشان هم باقیست.آقا بی حیایی و گستاخی هم حدی دارد.روحانی ودولتش نمیتوانند معجزه کنند وگند کثافات 8 سال چپاول اقتصادی وانهدام اخلاقی وبی فرهنگی دولت قبل را پاک کنند.اشکال اساسی آقای روحانی ودولتش برخورد نکردن وحذف نکردن طیف وسیعی از باقیمانده های دوات قبل بود که مانند تکه های باقیمانده از سرطان درون دولت ماندند ورشد کردند وحالا آن غده سرطانی در حال شکل گیری مجدد است.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج