adexo3
۳۶۶۸۷۳
۱۲ نظر
۵۰۰۶
۱۲ نظر
۵۰۰۶
پ

گوشت قرمز به کیلویی ۳۴ هزار تومان رسید

رییس اتحادیه تهیه و توزیع گوشت گوسفندی از وارد شدن شوک تدریجی به بازار گوشت قرمز خبر داد و گفت: طی یک ماه و نیم گذشته شاهد افزایش ۴۰۰۰ تومانی قیمت گوشت گوسفندی بوده‌ایم.

خبرگزاری ایسنا: رییس اتحادیه تهیه و توزیع گوشت گوسفندی از وارد شدن شوک تدریجی به بازار گوشت قرمز خبر داد و گفت: طی یک ماه و نیم گذشته شاهد افزایش ۴۰۰۰ تومانی قیمت گوشت گوسفندی بوده‌ایم.

علی‌اصغر ملکی اظهار کرد: حدود یک ماه و نیم قبل گوشت گوسفندی از ۲۹ تا ۳۰ هزار تومان از طرف فروشنده به مشتری عرضه می‌شد، اما طی یک ماه و نیم گذشته شاهد افزایش ۴۰۰۰ تومانی این محصول هستیم و می‌بینیم که در حال حاضر هر کیلوگرم گوشت قرمز گوسفندی شقه بدون دنبه تا ۳۴ هزار تومان به فروش می‌رسد.

وی در خصوص علل افزایش تدریجی قیمت گوشت قرمز ادامه داد: این مساله چند عامل دارد؛ یکی از آنها خروج بی‌رویه گوشت از کشور است که در برخی موارد به صورت غیرمجاز و در برخی موارد به صورت مجوزدار صورت می‌گیرد که در مورد خروج مجاز، مسئولان وزارت جهاد کشاورزی و امور پشتیبانی دام مجوزهای لازم را صادر می‌کنند و در این خصوص تصمیم‌گیرنده هستند. علاوه بر این نبود دام زنده و نیز کمبود گوشت در بازار از دیگر عوامل افزایش قیمت است و موجب تورم در قیمت عرضه شده به مشتری شده است.

رییس اتحادیه تهیه و توزیع گوشت گوسفندی اظهار کرد: در مورد خروج غیرمجاز گوشت قرمز نیز باید اعلام کنم که خروج گوشت از ایران به کشورهای عراق، امارات، قطر و کویت صورت می‌گیرد که در مورد عراق از مرز کردستان و در مورد امارات، قطر و کویت نیز از مرز کرمانشاه و ایلام این اقدام انجام می‌شود.

ملکی همچنین در مورد افزایش قیمت گوشت گاوی نیز عنوان کرد: در مورد گوشت گاوی نیز افزایش ۱۰۰۰ تا ۱۵۰۰ تومانی به ازای هر کیلوگرم گوشت مخلوط گاوی داشته‌ایم.

وی در پاسخ به این‌که آیا احتمال افزایش قیمت گوشت باز هم وجود دارد؟ گفت: اگر این روند ادامه پیدا کند باز هم افزایش قیمت گوشت را شاهد خواهیم بود؛ هرچند که امیدواریم با تدابیری که اندیشیده می‌شود این اتفاق رخ ندهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فضیلت

      الحمدالله ما تو مملکت عزیز امنیت داریم و این امنیت رو مدیون سربازان امام زمان هستیم..همه چیز شکم نیست . ما مردم ولایی ایران باید شاکر امنیت باشیم..

    • گوسفند

      کشور کویت و امارت از طریق مرز کرمانشاه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ فکر کنم یک کلاس جغرافیا باس برید؟؟؟؟؟؟ داداش از طریق هرمزگانه مجید دلبندم********* از شما توقع داریم مدیریت کشور و معضل بیکاری رو حل کنید؟؟؟؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      ...... مچکریم

    • رضا

      ما می توانیم تحمل کنیم

    • یه خسته

      امنیت .......... اقا وقتی مردم دارن ازگرسنگی میمیرن جمع کنید این حرفاروخسته کردید مردم رو

    • بدون نام

      ممکنه بعلت فراوانی دام در ایلام و کرمانشاه محموله این گوسفندها از مرز کرمانشاه و ایلام میره کویت از اونجا به قطر و امارات . احتمالش کمه که از جنوب بفرستند و این مسول اشتباه گفته باشه. البته جنوب هم دام زیاد هست والا

    • بدون نام

      بابا اینا شایعه است.مگه دولت اعلام نکردتورم تک رقمی شده.!!!؟؟

    • بدون نام

      سلام چراتاگوشت گرون میشه دادتون درمیاد یک روز بیایید بجای عشایرزندگی کنید ببینید چه زجری میکشند بالاخره دولت باید یک روز از تولید هم حمایت کند موقعی علوفه گرون میشه چراکسی نیست بجز دامدار بگه علوفه گرون شده

    • بدون نام

      گوشت قرمز چی هست اصلا!!!!
      چیزی بنویسید بعضی ها هم متوجه بشن

    • سعید جعفری

      با توجه به ضرر گوشت برای بدن، به نفع ماست که گوشت نخوریم و از سبزیجات استفاده کنیم.
      خدایی ما خیلی نا شکریم، این همه مسئولین به فکر سلامتی ما هستن اما ما متوجه نمی شویم.

    • سبیل کلفت

      سلام من بچه بندر عباس هستم اینجا هر شب لنج ها کرور کرور گوسفند قاچاقای میبرن دوبی* این مسول جغرافیا یادش رفته

    • زبونکوتاه

      آقای فضیلیت عزیزمعلوم نه بیکاری کشیدی؟ونه گرسنگی ونه چندبیکاره تحصیلکرده درمنزل؟بلکه دارای شغل باعزتی وخوردوخوراک چرب وچیلی داری.ازبزرگان شنیدیکه؟میگن آدم گرسنه نه دیندارد نه ایمان!!!لااقل سعی کنیدهمرنک جماعت باشید! ویا لااقل دانش اجتماعی وفرهنگیتون وسیاسیتون بامطالعه وبدون تعصب پیگیری کنیدتاخداناکرده عنوان بیسوادی ودگم بودن بشمابگن.باتشکر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج