اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۶۶۹۶۵
۲ نظر
۵۰۰۹
۲ نظر
۵۰۰۹
پ

نخستین آلبوم رسمی «پازل بند» منتشر شد

نخستین آلبوم رسمی «پازل بند» با نام «قایق کاغذی» منتشر شد که همزمان با پخش، این اثر به صورت مجازی و از طریق سایت «بیپ تونز» نیز در دسترس مخاطبین قرار گرفته است.

موسیقی ایرانیان: نخستین آلبوم رسمی «پازل بند» با نام «قایق کاغذی» منتشر شد که همزمان با پخش، این اثر به صورت مجازی و از طریق سایت «بیپ تونز» نیز در دسترس مخاطبین قرار گرفته است.
نخستین آلبوم رسمی «پازل بند» منتشر شد
«قایق کاغذی» آلبومی در سبک پاپ است که ۱۲ قطعه به نام های «کم کم»، «اصلا دلم خواست»، «گریه چیه»، «قایق کاغذی»، «قرار نیست»، «جاده»، «دست عاشق»، «چرا رفتی»، «خستم»، «چی سرت آمد»، «وابسته» و «حقم اینه» دارد
و «علی رهبری» در نقش خواننده و آهنگساز و «آرین بهاری» در نقش تنظیم کننده و میکس و مسترینگ در این گروه حضور دارند، همچنین «محمد زرنوش»، «فرشید ادهمی»، «کیان دارات»، «احسان نی زن» و «احسان عبدی پور» در این آلبوم به نوازندگی پرداخته اند و قطعه «قایق کاغذی» به آهنگسازی «بابک بابایی» بوده است.

ناگفته نماند برخی از آثاری که تا به حال از خواننده هایی چون «علی لهراسبی»، «علی اصحابی» و «میثم ابراهیمی» شنیده‌ایم توسط اعضای پازل بند ساخته و تنظیم شده اند که از میان آنها قطعه «دل من دل تو» اثر «مرتضی پاشایی» و «باید میومدی» اثر «رضا صادقی» از محبوبیت خاصی بین مخاطبین برخوردار است.

شایان ذکر است که تمام درآمد حاصل از فروش دیجیتال این آلبوم از طریق سایت «بیپ تونز beeptunes.com» برای کمک به نیازمندان به مدرسه «معلولین ذهنی ایمان» اهدا خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بنده خدا

      آفرین داداش مرتضی همیشه محبوبی.همنشیناما
      حسین باشی

    • بدون نام

      عاااشق آهنگاشم عااالیه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج