adexo3
۳۶۷۲۹۴
۳ نظر
۵۰۰۶
۳ نظر
۵۰۰۶
پ

کیهان: حرف‌ عارف بوی عبور از روحانی می‌دهد!

حرف‌های قابل تأمل عارف ضمن ایجاد دودستگی در میان اصلاح‌طلبان، بحث‌هایی را نیز درباره نامزد مورد حمایت این طیف در سال ۹۶ برانگیخته است.

روزنامه کیهان نوشت: حرف‌های قابل تأمل عارف ضمن ایجاد دودستگی در میان اصلاح‌طلبان، بحث‌هایی را نیز درباره نامزد مورد حمایت این طیف در سال ۹۶ برانگیخته است.

عارف اخیراً گفته بود فراکسیون امید از نامزد اصلاح‌طلبان در انتخابات حمایت خواهد کرد. عارف نامزد انتخابات سال ۹۲ بود که با اکراه و اصرار طیفی از اصلاح‌طلبان و دلخوری طیفی دیگر انصراف داد. اخیراً منتجب‌نیا گفته بود حمایت بدون شرط از روحانی منتفی است و او باید با ما مذاکره کند و امتیازات وسیعی در سطح وزرا به ما بدهد.

آرمان در واکنش به سخنان عارف نوشت: سخن اخیر عارف مبنی بر اینکه فراکسیون امید در انتخابات ۹۶ از کاندیدای اصلاح‌طلبان حمایت می‌کند منجر به تشکیک و دو دستگی در جبهه اصلاح‌طلبان خواهد شد.

اگر فراکسیون امید و در رأس آن آقای عارف بخواهد، آقای روحانی را تنها بگذارد این مسئله تنها عبور از روحانی نیست، بلکه از دست دادن فرصتی بسیار بزرگ برای اصلاح‌طلبان است که پس از سال‌ها برای فعالیت آنها فراهم شده است.

از سویی برای اینکه هرگونه تغییری در انتخاب گزینه رخ دهد بدون نظر بزرگان اصلاحات بعید به نظر می‌رسد که این پروژه کلید بخورد، مگر اینکه عارف بخواهد از جریان اصیل اصلاح‌طلبی انشعاب کند.

البته امید می‌رود آقای عارف دلایل خود را در رابطه با انتخاب گزینه دیگر و عبور از اصلاح‌طلبی برای جریان اصلاحات اعلام کند یا توضیح بیشتری به افکار عمومی بدهد و بگوید منظورش از این مسئله که فراکسیون امید در انتخابات سال ۹۶ از کاندیدای اصلاح‌طلبان حمایت می‌کند، چیست!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      عارف عددی نیست

    • بدون نام

      اتفاقاً مردم با رای خودشون به ایشون مشخص کردند که عارف عددی هست .

    • بدون نام

      عارف هرگز ازروحانی عبورنمی کند بازهم کیهان می خواهد کم نیاورد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج