adexo3
۳۶۷۴۵۷
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

«دهلیز» و «چکمه» در سینما مدرسه

فیلم های «صبح روز بعد» ساخته کیومرث پوراحمد، «دهلیز» به کارگردانی بهروز شعیبی و «چکمه» از محمدعلی طالبی در دومین جشنواره سینما مدرسه به نمایش در می آیند.

خبرگزاری ایرنا: فیلم های «صبح روز بعد» ساخته کیومرث پوراحمد، «دهلیز» به کارگردانی بهروز شعیبی و «چکمه» از محمدعلی طالبی در دومین جشنواره سینما مدرسه به نمایش در می آیند.

«دهلیز» و «چکمه» در سینما مدرسه

بدنبال استقبال از برگزاری نخستین جشنواره «سینما مدرسه» در سال گذشته، دومین دوره این فستیوال فیلم، اواخر مرداد ماه برگزار می شود.در نخستین دوره این جشنواره بنا به انتخاب بهزاد فراهانی دبیر جشنواره، چهار فیلم «رابطه» ساخته پوران درخشنده، «دزد و پری» ساخته حسین قناعت، «بزرگ» ساخته پنی مارشال و «علفزار» ساخته محمدعلی طالبی اکران و پس از آن با حضور کارشناسان سینما، کارگردانان، هنرپیشه ها و سایر عوامل اجرایی فیلم های مذکور مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

بهزاد فراهانی که دبیری دومین دوره این رویداد سینمایی را بر عهده دارد، گفت: امسال نیز در دومین دوره برگزاری این جشنواره، سه فیلم برگزیده از سینمای نوجوان به ترتیب «صبح روز بعد» ساخته کیومرث پوراحمد، «دهلیز» به کارگردانی بهروز شعیبی و «چکمه» از ساخته های محمد علی طالبی اکران خواهد شد و همانند دوره پیشین این جشنواره جلسات نقد و بررسی این آثار با حضور کارگردان و عوامل فیلم بعد از اکران برگزار می شود.

دومین جشنواره «سینما مدرسه» از ۲۶ تا ۲۹ مرداد ماه و از ساعت ۱۹ تا ۲۲ در سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی آموزشی علامه طباطبایی برگزار می شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج