adexo3
۳۶۸۰۵۴
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

تولید دنباله‌ «شکارچیان روح» معلق است

همزمان با آغاز اکران نسخه فیلم «شکارچیان روح» در میانه ماه ژوئیه مدیران کمپانی سونی با جسارت اعلام کردند که دنباله این فیلم ساخته خواهد شد. اما بعد از شکست تجاری این کمدی فانتزی، وضعیت تولید قسمت‌های بعدی این فیلم کاملا مبهم است.

وب‌سایت آی سینما: همزمان با آغاز اکران نسخه فیلم «شکارچیان روح» در میانه ماه ژوئیه مدیران کمپانی سونی با جسارت اعلام کردند که دنباله این فیلم ساخته خواهد شد. اما بعد از شکست تجاری این کمدی فانتزی، وضعیت تولید قسمت‌های بعدی این فیلم کاملا مبهم است.

تولید دنباله‌ «شکارچیان روح» معلق است

فیلم جدید را پل فیگ کارگردانی کرده و به جای چهار شخصیت مرد نسخه قدیمی، چهار شخصیت زن به عنوان شکارچیان روح حضور دارند و ۱۴۴ میلیون دلار صرف تولیدش شده و مبلغ هنگفتی هم برای تبلیغاتش هزینه شده است. اما «شکارچیان روح»در بازار جهانی تنها ۱۸۰ میلیون دلار فروخته که از این مبلغ ۱۱۷ میلیون دلار از گیشه آمریکای شمالی به دست آمده است.

این فیلم هنوز در چند کشور از جمله فرانسه، ژاپن و مکزیک اکران نشده اما کارشناسان گیشه معتقدند که به سختی می تواند به فروش کل ۲۲۵ میلیون دلاری برسد. این در حالی ست که استودیو گفته برای رسیدن به نقطه سربسر هزینه و درآمد، فروش ۳۰۰ میلیون دلاری این فیلم الزامی ست.

سونی تنها استودیویی نیست که تابستان امسال از استقبال اندک تماشاگران از دنباله فیلم های موفق آسیب دیده است. اما مدیران بخش سینمایی و همکاران شان امید زیادی داشتند که «جهان شکارچیان روح» بسازند. اما فیلم اول حدود ۷۰ میلیون دلار ضرر روی دست شان گذاشته و آینده این فرانچایز سینمایی را در ابهام فرو برده است.

سونی به شکل رسمی درباره کنار گذاشتن ساخت دنباله «شکارچیان روح» اظهار نظر نکرده، اما یکی از مدیران این کمپانی می گوید که آنها به شکل جدی ایده ساخت انیمیشن بلند «شکارچیان روح» را تعقیب می کند تا در سال ۲۰۱۹ اکران شود و همچنین می خواهند سریال انیمیشن «شکارچیان روح: نیروی بیرونی» را تولید کنند تا از سال ۲۰۱۸ پخش شود.

رایتمن که دوباره به عنوان مسئول جهان شکارچیان روح بازگشته، هر دو پروژه را هدایت خواهد کرد.

اما دنباله جدید نسخه غیر انیمیشن فیلم وضعیت نامشخصی دارد. مشخص نیست فیگ دوباره روی صندلی کارگردانی می نشیند یا نه. از سوی دیگر گفته شده که ملیسا مک کارتی، کریستین ویگ، لزلی جونز و کیت مک کینان که نقش های اصلی را در فیلم امسال بازی کرده اند، برای بازی در دو دنباله قرارداد امضا کرده اند و گفته اند پای فیلم های بعدی هم می ایستند. اما به نظر می رسد با شکست فیلم اول، ممکن است که آنها هم خود را کنار بکشند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج