adexo3
۳۶۸۰۶۸
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

تحریم «زاپاس» در سینما کورش تکذیب شد

مدیرعامل دفتر پخش فیلمیران گفت: خبری که در فضای مجازی منتشر شده است کذب محض است و من قویاً تکذیب می کنم. فیلم‌های مختلف در سینما کورش جایگاه خود را دارند.

سینما پرس: مدیرعامل دفتر پخش فیلمیران گفت: خبری که در فضای مجازی منتشر شده است کذب محض است و من قویاً تکذیب می کنم. فیلم‌های مختلف در سینما کورش جایگاه خود را دارند.

تحریم «زاپاس» در سینما کورش تکذیب شد

صبح امروز خبری در فضای مجازی منتشر شد به نقل از علی سرتیپی که اگر حوزه هنری فیلم «لانتوری» را نمایش ندهد در سینما کورش فیلم «زاپاس» را از روی پرده برمی دارد.

علی سرتیپی مدیرعامل دفتر پخش فیلمیران درباره اخباری که در فضای مجازی از قول ایشان نقل شده است گفت: متاسفانه برخی قصد دارند منافع و مطامع شخصی خود را با قربانی کردن سینما به دست آوردند و این به وضوح در برخی از اخبار نقل شده از سوی من درباره فیلم «لانتوری» قابل رویت است.

وی درباره خبر اخیری که در فضای مجازی منتشر شده است، گفت: این خبری که در کانال سینما منتشر شده کذب محض است من هیچ برهه از زمان نه با این تصمیمات موافق بودم و نه اقدام به فعالیت هایی از این دست انجام دادم. فیلم های سینمایی هر کدام مخاطب خود را دارد و مخاطب اگر فیلمی را انتخاب کند در هر سینمایی آن را دنبال کرده و می بیند. این خبر که در کانال سینما و فضای مجازی منتشر شده است کذب محض است و من قویاً تکذیب می کنم. فیلم‌های مختلف در سینما کورش جایگاه خود را دارند و فیلم «زاپاس» هم در این سینما به نمایش درآمده و میانگین فروش خوبی را به خود اختصاص داده است .تا زمانی که «زاپاس» سقف فروش خود را حفظ کند همچنان به اکران خود در کورش ادامه می دهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج