adexo3
۳۶۸۱۴۳
۱۴ نظر
۵۰۰۷
۱۴ نظر
۵۰۰۷
پ

تنها رقیب دولت روحانی

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۶ گفت: در حال حاضر مبنای ما حمایت از روحانی است و این حمایت به هیچ وجه به شکل چک سفید امضا نیست.

خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۶ گفت: در حال حاضر مبنای ما حمایت از روحانی است و این حمایت به هیچ وجه به شکل چک سفید امضا نیست.

مصطفی کواکبیان امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ۱۳۰ نفر از کسانی که برای شرکت در فراکسیون امید ابراز تمایل کردند در ۶ کمیته تخصصی در مجلس شورای اسلامی جانمایی شده و اعضای هیئت رئیسه آنها نیز روز چهارشنبه مشخص شدند.

وی ابراز کرد: طرح‌ها و موضوعاتی که مربوط به لوایح مجلس و برنامه ششم توسعه است، در قالب این کمیته‌ها مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بیشتر اعضای لیست امید نخستین حضور خود در مجلس را تجربه می‌کنند، گفت: این افراد باید مسائل و امور مربوط به مجلس از جمله تهیه طرح‌ها، نحوه بررسی و تصویب طرح‌ها و لوایح و مراحل آنها آشنا شوند، با این حال ما از مهر ماه به عنوان یک فراکسیون قوی و تأثیرگذار کارهای خود را انجام می‌دهیم.

وی با اشاره به اینکه افراد باتجربه این فراکسیون عرصه را خالی نگذاشتند، بیان کرد: در بحث‌های نطق‌های پیش از دستور نمایندگان عضو فراکسیون امید به ویژه در مواضع سیاسی، نحوه برخورد با دولت یا کسانی که قصد استیضاح داشته باشند، هماهنگی‌هایی انجام می‌شود و از مهر ماه فراکسیون به شکل جدی استارت می‌خورد.

کواکبیان با بیان اینکه بزرگ‌ترین رقیب دولت یازدهم در انتخابات ریاست جمهوری عملکرد خود دولت است، گفت: دولت باید در باقی‌مانده عمر خویش بیشترین فعالیت خود را در سطوح مختلف مانند ارتباط با نخبگان، توده‌های مردم و سایر قوا انجام دهد.

وی مبنای تصمیم‌گیری‌ها را استفاده از عقل جمعی عنوان کرد و افزود: در حال حاضر مبنای ما حمایت از روحانی است و این حمایت به هیچ وجه به شکل چک سفید امضا نیست.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در ارتباط با موضوع حقوق‌های نجومی بیان کرد: زمانی که بنده در مجلس گفتم مسئولان نظارتی خواب هستند رئیس مجلس معترض شد اما اکنون همه بر این باورند که مسئولان در خواب بودند.

وی خاطرنشان کرد: سازمان بازرسی کل کشور بخشنامه جدیدی را به دستگاه‌ها ابلاغ کرده ‌که فیش‌های حقوقی را از سال ۹۰ اعلام کنند که ۰.۷ درصد از مدیران ‌شامل این فیش‌های غیرقانونی و غیرمتعارف هستند.

کواکبیان تصریح کرد: در برخی از نهادها مانند هیئت امنای دانشگاه‌ها از لحاظ قانونی می‌توانند برداشت کنند اما این عمل از لحاظ انصاف و عدالت اقتضایی ندارد و یک معیار و عرف برای آن پیش‌بینی شده است.

وی برخورد دولت با فیش‌های حقوقی را کافی دانست و گفت: گفته شده ‌که مسئولان سیاسی نباید بیش از ۱۰ میلیون تومان حقوق دریافت کنند اما دولت باید به طور جدی این موضوع را پیگیری کند و در مجلس نیز چند طرح در حال بررسی است تا این موضوع را قانونمند کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      در دوره دوم دکتر روحانی رئیس جمهور ماست انشااله

    • بدون نام

      فقط احمدی نژاد

    • بدون نام

      روحانی رقیب نداره

    • بدون نام

      نه هرگز دوس ندارم احمدی نژاد بیاد اگه اومد دوباره گند میزنه و دست کم 150 سال میریم عقب

    • بدون نام

      روحانی دستاوردی نداشته که رای بیاورد.

    • امیر

      به جون هرچی مرده،احمدی برمیگرده

    • بدون نام

      دورود بر مرد صبر و امید و ایثارگر جناب دکتر روحانی

    • حمید

      دولت اقای روحانی گام خیری برا ملت برنداشته خودش بود یه برجام که به شکست منجر شد نمیگم کی در میاد ولی الان تو سطح شهرها همه از احمدی نژاد میگن*میگن دولت اقای احمدی نژاد بهتر بود گرانی بود ولی ببکاری و رکود مسکن نبود همینطور استخدامی بود اگه اقای احمدی نژاد بود یارانه رو پله خودش نمیموند درود بر احمدی نژاد

    • بدون نام

      روحانی انشالله با ۹۸/ رای رییس جمهور آینده است هورررررررررا

    • بدون نام

      درود بر رییس جمهور پاک دست وصادق

    • احسان

      باسلام ب دوستان ب نظر میاد این سایت برگرفته از همین دولت بوده

    • بدون نام

      احسان خان این سایت طرفدار روحانی نیست بلکه این مردم هستن که طرفدارش هستن و از کامنت ها و مثبت و منفی ها راحت میتونی حدس بزنی چه میزان از مردم طرفدار دولت هستن و چه میزان طرفدار دولت قبل .ایشالله شما و دلواپسان را خدا به راه ملت هدایت کند

    • بدون نام

      واقعا برای کسایی که 4سال با یک کلید خوام شدن به خواب رفتن مغزشون پر شد از برجام بی فرجام متاسفم.دولت بی تدبیر وبدون امید که یک یا دو نسل را سوزاند وکسایی هنوز به این دولت وابسته هستن که دارن از آب گل آلود ماهی میگیرن.

    • بدون نام

      به جون هرچی مرده احمدی اصل درده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج