۳۶۸۳۷۶
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

لفاظی ترامپ صدای دختر ریگان را هم درآورد

دختر رئیس‌جمهور اسبق آمریکا با انتشار پستی در صفحه فیسبوکش از «خشونت کلامی» نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست‌جمهوری این کشور به‌شدت انتقاد کرد.

نامه نیوز: دختر رئیس‌جمهور اسبق آمریکا با انتشار پستی در صفحه فیسبوکش از «خشونت کلامی» نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست‌جمهوری این کشور به‌شدت انتقاد کرد.
به گزارش اِی‌بی‌سی نیوز، «پتی دیویس،» دختر «رونالد ریگان،» رئیس‌جمهور اسبق آمریکا، با انتشار پستی در صفحه فیسبوکش، از خشونت کلامی و لفاظی‌هی خطرناک «دونالد ترامپ،» نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست‌جمهوی این کشور، به‌شدت انتقاد کرد.

ترامپ در سخنرانی سه‌شنبه خود در دانشگاه «کارولینای شمالی» شهر «ویلمینگتون،» کلینتون را به تلاش برای نابودی «متمم دوم قانون اساسی آمریکا» متهم کرده بود. ترامپ خطاب به جمعیت حاضر گفته بود: اگر کلینتون بتواند قضات موردنظرش را منصوب کند، دیگر کاری از شما ساخته نیست.

اظهارات ترامپ درخصوص متمم دوم قانون اساسی آمریکا با انتقادهای زیادی روبرو شده است. منتقدان می‌گویند سخنان جنجالی نامزد نژادپرست جمهوری‌خواهان برانگیختن خشونت شده است.

پتی دیویس در این پست از ترامپ بدلیل ترویج خشونت بوسیله اظهارات جنجالیش درخصوص متمم دوم قانون اساسی آمریکا انتقاد کرده است. به عقیده دیویس اظهارات جنجالیبه طرفدارانش اینطور القا می‌کند که «خشونت افسارگسیخته» تنها راه ممکن برای حال مشکلات است.

متمم دوم قانون اساسی آمریکا، مالکیت و حمل اسلحه را برای شهروندان این کشور مجاز می‌داند. متمم دوم قانون اساسی ۱۵ دسامبر ۱۷۹۱، به عنوان بخشی از ده متمم گنجانده شده در منشور حقوق آمریکا به تصویب رسید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج