adexo3
۳۶۸۷۱۳
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

پوتین رییس دفترش را تغییر داد

ولادیمیر پوتین رییس جمهوری روسیه سرگئی ایوانف رییس دفتر خود را که یکی از مهم ترین مقام ها در سلسله مراتب مدیریتی این کشور محسوب می شود، تغییر داد.

خبرگزاری ایرنا: ولادیمیر پوتین رییس جمهوری روسیه سرگئی ایوانف رییس دفتر خود را که یکی از مهم ترین مقام ها در سلسله مراتب مدیریتی این کشور محسوب می شود، تغییر داد.
پوتین امروز (جمعه) آنتون واینو معاون ایوانف و مسئول امور تشریفات را به ریاست دفتر رییس جمهوری تعیین کرد.
در پرونده کاری ایوانف ژنرال سابق که از سال 2008 تا 2016در دو دوره زمانی مسئولیت اداره امور ریاست جمهوری و کاخ کرملین را بر عهده داشته است، مجموعه ای از مشاغل مهم و حساس از جمله وزیر دفاع، دبیر شورای امنیت و معاون نخست وزیر این کشور دیده می شود.

رییس سابق دفتر رییس جمهوری روسیه متولد سال ۱۹۵۳ که در سازمان کا گ ب دوران شوروی خدمت کرده، در حکمی جدید به عنوان نماینده ویژه پوتین در امور حفاظت از منابع زیست محیطی و حمل و نقل منصوب شده است.

رییس جمهوری روسیه همچنین با کنار گذاشتن رشید نورعلی یف یکی از دستیاران خود از شورای امنیت روسیه، رییس دفتر جدید ریاست جمهوری را به عنوان عضو دائمی این شورا تعیین کرده است.

دفتر ریاست جمهوری روسیه در ساختار دولت و حکومت این کشور اهمیت زیادی دارد و تمامی امور حقوقی، اجرای دستورها، امور کاری مربوط به دستیاران، نماینده های ویژه رییس جمهوری و همچنین سخنگوی پوتین جزئی از وظایف این مجموعه است که معمولا ریاست آن بر عهده نزدیک ترین و مورد اطمینان ترین فرد گذاشته می شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج