۳۶۸۹۸۵
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

بدنه چوبی برای رولزرویس رایث

رولزرویس رایث (Wraith) با قاب بدنه چوبی همچون قایق‌های بادبانی حدود ۱ میلیون دلار قیمت گذاری شد. قایق بادبانی لوکسی که با چهارچرخ خود می‌تواند در سطح شهر جولان دهد.

وب سایت خودروبانک: رولزرویس رایث (Wraith) با قاب بدنه چوبی همچون قایق‌های بادبانی حدود ۱ میلیون دلار قیمت گذاری شد. قایق بادبانی لوکسی که با چهارچرخ خود می‌تواند در سطح شهر جولان دهد.

یکی از اصلی‌ترین دلایلی که "جیپ گرند واگنیر" تبدیل به یکی از محبوب‌ترین خودروهای بازار شده، پنل چوبی بکار رفته چه در داخل و چه در خارج از بدنه آن است که زیبایی خاصی به واگنیر داده بود. خودرویی که در اواخر دهه گذشته میلادی بازنشسته شده است، ولی حال دوباره شاهد تولد خودرویی دیگر با بدنه‌ای چوبی هستیم، ولی از شرکت و کشوری متفاوت یعنی رولزرویس بریتانیا.
بدنه چوبی برای رولزرویس رایث

در واقع رولزرویس رایث مد نظر با بدنه‌ای نیمه چوبی که پس از تغییرات با نام "رگاتا" شناخته می‌شود، مستقیما از سوی رولزرویس ساخته و معرفی نشده است، بلکه توسط هنرمندی آمریکایی با نام "ادی سوتو (Eddie Sotto)" با الگوبرداری از قایق‌های بادبانی، طراحی و سپس توسعه پیدا کرده است که می‌توان هنرنمایی آن را در بدنه خودرو به وضوح مشاهده کرد.
همانطور که می‌بینید، قسمت مرکزی خودرو از دماغه تا انتهای کابین اعم از کاپوت موتور، سقف خودرو، ستون‌های پنجره و درب صندوق عقب از چوب‌های باکیفیت "ماهون" ساخته یا روکش شده‌اند که درخت‌های آن جز گیاهان بومی فلوریدا واقع در ایالت متحده آمریکا به شمار می‌رود. فاکتورهای ذکر شده تنها در طراحی ظاهری خودرو تغییرات ایجاد نکرده‌اند، بلکه در ارزش گذاری این خودرو هم تاثیرگذار بوده‌اند تا در نهایت قیمت نهایی هریک از این محصولات را به حدود 1 میلیون دلار برساند.

اگر هم پول بیشتری در حد ۸۳ میلیون دلار دارید، می‌تواند یک جت تجاری مشابه با الگوهای طراحی رولزرویس خریداری کنید که به آن لقب "Skyacht" داده شده، ولی به جای استفاده از چوب در ساخت بدنه، تنها از رنگ آمیزی طرح چوب استفاده شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج