۳۶۹۰۶۵
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

شهره لرستانی در گفت‌‌وگو با «صبا» عنوان کرد؛

کار برای زن ها در استندآپ کمدی سخت است

«معمولا قصه‌های کمدی حول محور زن‌ها نمی‌چرخد و کار برای زن‌ها همیشه سخت‌تر است.»

خبرگزاری صبا: شهره لرستانی؛بازیگر تئاتر و سینما و فیلمنامه‌نویس که کارگردانی مجموعه تلویزیونی«ماه منیر» و فیلم تلویزیونی «باور آرامش» را در کارنامه کارگردانی خود دارد با گلایه از تلویزیون در واکنش‌ به پیشنهادهای کاری‌ که به او می‌شود گفت: باید بگویم در حال حاضر تلویزیون حضور مرده‌ای در میان رسانه‌ها دارد.
من به‌طور مدوام در طی دو سال هر طرح و ایده‌ای را در قالب سریال و تله‌فیلم به تلویزیون ارایه کرده‌ام، رد شده است. من حتی دلیل این مخالفت‌ها را نمی‌دانم و اصلا نمی‌دانم که چرا نسبت به ایده و طرح‌های من تا این اندازه بی‌تفاوتی می‌شود، آنها فقط بهانه‌های مختلف می‌آورند.
کار برای زن ها در استندآپ کمدی سخت است

لرستانی که چندی‌پیش مهمان برنامه «خندوانه» بود از میزان بازخوردها پس از این برنامه گفت: بازخوردهای مردم بعد از دیدن من در برنامه «خندوانه» خیلی جالب بود زیرا من بعد از سال‌ها با این برنامه به تلویزیون برگشتم. به هر حال مدت‌ها بود که در هیچ برنامه تلویزیونی شرکت نکرده بودم. با همه پیام‌هایی که در همان شب و در روزهای آتی به من رسید به میزان استقبال مردم و رضایت آنها از این اتفاق پی بردم.

این فیلمنامه‌نویس که یکی از داوران بخش استند‌آپ‌کمدی در دانشکده خبر نیز هست درباره نقش و موفقیت زنان در استندآپ‌کمدی و برنامه‌هایی نظیر «خندوانه» توضیح داد: کار برای اغلب زن‌ها در استند‌آپ‌کمدی سخت است زیرا همیشه قهرمان استندآپ‌کمدی مردها هستند. معمولا قصه‌های کمدی حول محور زن‌ها نمی‌چرخد و کار برای زن‌ها همیشه سخت‌تر است.
حالا اما امیدواریم با حرکتی که دانشکده خبر در راستای استندآپ‌کمدی انجام داده است شاهد موفقیت‌ زنان در این زمینه باشیم. البته باید بیینم که در شروع چه‌طور حمایت می‌شویم زیرا همیشه در شروع همه چیز خوب است، باید انتهای کار را ببینیم.

شهره لرستانی در پایان همچنین از تازه‌ترین فعالیت خود به «صبا» گفت: در حال حاضر مشغول ساخت اولین فیلم بلند سینمایی‌ام به‌نام «فال» به تهیه‌کنندگی داوود صبوری هستم که علاوه بر کارگردانی این فیلم سینمایی نقش اصلی آن را نیز خودم ایفا می‌کنم. فیلم سینمایی «فال» یک کار کمدی، اجتماعی، شاد و مفرح است ولی رگه‌های جدی هم دارد و فعلا روی این قصه متمرکز هستم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج