۳۶۹۱۹۳
۳ نظر
۵۰۰۲
۳ نظر
۵۰۰۲
پ

اوباما سراغ «دختر در قطار» می‌رود

باراک اوباما رییس جمهوری آمریکا فهرست تابستانی مطالعه خود را متشکل از کتاب‌هایی از طیف‌های مختلف اعلام کرد و از کتاب پرفروش «دختر در قطار» نیز نام برد.

خبرگزاری مهر: کاخ سفید فهرست کتاب‌هایی را که باراک اوباما رییس جمهوری آمریکا در تعطیلات تابستانی می‌خواند، منتشر کرد. اوباما که با خانواده‌اش راهی تعطیلات تابستانی شده، مجموعه‌ای از رمان‌های جایزه برده تا پرفروش و خاطرات را برای این روزها با خودش برده است.
اوباما سراغ «دختر در قطار» می‌رود
پنج کتاب منتخب باراک اوباما شامل «روزهای بربریت: زندگی موج سواری» نوشته ویلیام فینیگان، «راه‌آهن زیرزمینی» نوشته کالسون وایتهد، «ق مثل قوش» نوشته هلن مکدونالد، «دختر در قطار» نوشته پائولا هاوکینز و «سونیویس» نوشته نیلا استفنسون است.

کتاب فینیگان برنده جایزه پولیتزر سال ۲۰۱۶ در بخش زندگینامه شد. این کتاب درباره وسواس‌های این نویسنده درباره موج سواری است. نیویورک تایمز درباره این کتاب نوشت: حتی یک خط در این کتاب وجود ندارد که بازیگوش‌ترین منتقد نتواند از آن لذت ببرد.

«راه‌آهن زیرزمینی» داستان کورا برده‌ای را روایت می‌کند که در مزارع پنبه در جورجیا کار می‌کند و تلاش دارد تا آزادی‌اش را به دست‌آورد. این کتاب به عنوان یکی از کتاب‌های منتخب در باشگاه کتاب‌خوانی اپرا وینفری نیز انتخاب شده است.

«ق مثل قوش» که برنده جایزه ساموئل جانسون ۲۰۱۴ و جایزه کاستا شده داستان زندگی خود نویسنده را روایت می‌کند که با تمرین دادن یک قوش می‌تواند با رویداد درگذشت پدرش کنار بیاید.

«دختر در قطار» نوشته پائولا هاوکینز کتابی پرفروش است که تمام سال گذشته در راس فهرست کتاب‌های پرفروش جای داشت و داستانی روان‌شناسانه را روایت می‌کند. فیلمی با اقتباس از این کتاب در دست ساخت است.

«سونیویس» یک تریلر علمی-تخیلی است که داستانش تلاش برای حفظ جامعه انسانی را در رویدادهای آخرالزمانی که بر سر کره زمین می‌آید، روایت می‌کند.

کاخ سفید به صورت یک سنت هر سال فهرست کتاب‌های اوباما برای تعطیلات تابستانی را منتشر می‌کند. خانواده اوباما از هفته پیش تعطیلات خود را شروع کردند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      درود بر اوباما

      پاسخ ها

      • محمد

        گور باباش. این چقدر بیکاره که نشسته کتابب میخونه گفتم چرا از انقدر اخببار های سوریه رو بر عکس متوجه میشه و پخش میکنه چون اصلا تو باغ نیست.

    • بدون نام

      وای تو سرت که به دشمن اصلی مردم مظلوم درود میفرستی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج