۳۶۹۳۳۸
۱۰ نظر
۵۰۰۸
۱۰ نظر
۵۰۰۸
پ

پسری که به دستور اشباح، مادرش را کشت

پسر روانی که در یک جنایت خانوادگی مادرش را با ضربات پیک نیک از پای در آورده بود برای درمان به بیمارستان رازی منتقل شد.

خبرگزاری مهر: پسر روانی که در یک جنایت خانوادگی مادرش را با ضربات پیک نیک از پای در آورده بود برای درمان به بیمارستان رازی منتقل شد.

۱۲ مرداد ماه، مردی در تماس با مرکز فورت های پلیسی از قتل وحشتناک همسرش با ضربات متعدد جسم سخت خبر داد. با اعلام این خبر بلافاصله اکیپی از ماموران کلانتری ۱۵۲ خانی آباد در محل حادثه حاضر شده و تلاش برای شناسایی قاتل را آغاز کردند.

در حالی که بررسی ها برای شناسایی قاتل در دستور کار قرار گرفته بود بازپرس محسن مدیر روستا از شعبه ششم دادسرای امورجنایی تهران همراه تیمی ازماموران اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران در صحنه جرم حاضر شد و مشخص شد که عامل جنایت پسر روانی خانواده است که در نبود اهالی خانه دست به قتل مادرش زده و پا به فرار گذاشته است.

تحقیقات برای دستگیری این جوان که سابقه بیماری روحی و روانی دارد آغاز شد و ماموران با گذشت ۴۸ ساعت از ماجرای قتل پی بردند که عامل جنایت در خانه یکی از آشنایان در شهرهای مرکزی پنهان شده است و همین کافی بود تا این متهم در عملیات پلیسی دستگیر شود.

این قاتل جوان پس از دستگیری پیش روی بازپرس پرونده اش قرار گرفت و گفت: اشباح به من دستور قتل مادرم را دادند و چون آنها مرا تسخیر کرده بودند مجبور شدم با پیک نیکی ضرباتی به سر مادرم بزنم.

پس از قتل به بهشت زهرا رفتم و از آنجا به خانه یکی از بستگانم که در شهرهای مرکزی کشور است رفته و پس از ۲ روز دستگیر شدم.

بنا به این گزارش، بازپرس مدیر روستا از شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران باتوجه به نظریه ابتدایی پزشکی قانونی دستور داد تا متهم برای درمان در بیمارستان تحت نظر قرار گیرد و دستور داد تا پرونده سابقه بیماری روحی و روانی این جوان مادرکش از بیمارستان ایران به پزشکی قانونی منتقل شود تا تحقیقات تکمیلی در این پرونده صورت گیرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • وطن پرست

      با سلام. نظر شخصی من اعدام برای چنین افرادی است. چونکه یارو دچار اختلال روانیه یا
      شرب خمر کرده یا شیشه مصرف کرده و منجر به قتل شده آخرش قاتله ولش کنی یکی دیگه رو میکشه باید سر به نیست بشه تا جامعه ازش خلاص بشه.

    • سینا یزد

      این جانورو سریع باید کشت تا دیگر همچنین جنایتی انجام ندهد

    • شهروند

      خدا به این پسر شفا بده!!!!

    • وحیدامیرغم

      واقعاکه یکی توحسرت یه پلک زدنه مادرشه یکی ام مادرشومیکشه بایداینارواعدام کرد

    • غنچه

      فکر کنم که مشخص که این پسر روانی و آدمهای روانی کارهای خیلی خطر ناکی میکنند و باید که اینجور آدمها رو معالج کرد ویا اینکه در تیمارستان از اینها نگه داری کنند ولی آدمهای هستن که هنوز متوجه نشدن که این پسر روانی و میگویند که باید این پسر اعدام بشه فکر کنم که همه ما آدمها اگه پیش یه دکتر بریم بد نباشه چون اعدام اعدام نشان دهندی روانی بودن خود ماست البته بعضی از جنایت کارانی هستن که باید به بترین شکل مجازات شوند وبه سزای اعمالشان برسند

    • سینا یزد

      سلام غنچه آخه اینها اعدام نشند واسه جامعه وبستگان چه فایده دارند غیر از اینکه تو تیمارستان هزینه کنند

    • یلدا

      سلام غنچه اگه این جور آدما بخاطر روانی بود ن قتل کنن وتو خیابون بگردن دیگه سنگ رو سنگ بند نمی شه وامنیت نیست

    • غنچه

      سینای عزیز مگه بیمار شدن هر شخصی دست خودشه حالا بجز بیماریهای مثل ایدز هپاتیت اینجور بیماریها مقصر خود انسانه ولی بیماریهای روحی روانی نه اینها دست خود شخص نیست الان نود درصد ایرانیها مشکل روحی روانی دارند پس بلند بشیم همدیگرو بکشیم بعد مگه ماکی هستیم که بخواهیم برای زنده بودن مردن دیگران تصمیم بگیریم بلهخره هرکسی خانواده ای داره وقانون هستش که به جرم اینجور اشخاص رسیدگی میکنند اخه ما چطور میتونیم صبح یا شب از خواب بیدار بشیم ویک خبر بخونیم بعد بگیم اعدام من فکر میکنم که واقعا همه باید یه دکتر بریم که انقدر از مردن دیگران خوشمان نیاد وشاید هم لذت ببریم که اگه اینجور باشه تا 5سال اینده همه زامبی میشیم

    • وطن پرست

      غنچه عزیز خدا نکنه اگه تو خیابون یا جایی دیگر بیفتی دست چنین مجنونی آنوقت میفهمی که چرا چنین نظری دادیم.

    • میرزا

      جناب وطن پرست لطف بفرما متن غنچه جون را درست بخون و بعد هم نتیجه گیری کن!!! افرادی که عذر خواهی می کنم سطحی متن های غنچه جون و مینا جون میخونن کمتر متوجه میشوند!!! لطف بفرمایید کلمات اونو در نظر بگیرید می بینید که برداشت تون با اول خیلی تفاوت داره!!! قربون شما وطن پرست گرامی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج