adexo3
۳۶۹۵۰۵
۱۳ نظر
۵۰۰۱
۱۳ نظر
۵۰۰۱
پ

تقی زاده :

نرخ بیکاری در کشور تک رقمی می‌شود

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: مقدمات تک رقمی شدن نرخ بیکاری در کشور تا میزان زیادی فراهم شده است.

خبرگزاری تسنیم:جمشید تقی زاده ظهر شنبه در حاشیه مراسم تودیع و معارفه مدیرکل جدید تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نرخ بیکاری کشور در آغاز دولت یازدهم بیش از ۱۳ درصد بود اما اکنون، به ۱۱.۸ درصد رسیده است.

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: براساس برنامه و افقی که ترسیم شده، تا سال ۱۴۰۴ میزان بیکاری در کشور تک رقمی خواهد شد.

وی حمایت تسهیلاتی از کارگاه‌های کوچک و متوسط، شناسایی و رفع موانع پیش‌روی شرکت‌ها و کارگاه‌های کم بازده و زیان‌ده و توانمند کردن آنها، فعال کردن معاونت‌های اشتغال ادارات کل این وزارتخانه و سرمایه‌گذاری در استان‌ها را از نمونه اقدامات انجام شده و در حال انجام برای رسیدن به میزان بیکاری تک رقمی است.

تقی‌زاده به طرح بیمه سلامت ایرانیان نیز اشاره کرد و افزود: تاکنون حدود ۱۰ میلیون ایرانی در این طرح کم نظیر پوشش داده شده‌اند و این طرح استمرار دارد و در بودجه هم توجه خاصی به این طرح شده است.

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در بخش حمایت از کارگاه های کوچک و متوسط و شرکت ها و کارگاه هایی که به تعبیری کم بازده و زیان‌ده بوده اند وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نقش مهمی را ایفا کرد تا در بخش های مختلف کارگاه های کوچک و متوسط به کار بیفتند.

وی با بیان اینکه استان گلستان توانمندی و ظرفیت های بالقوه بسیار زیادی را در بخش کارگاه دارد، افزود: نرخ بیکاری در ابتدای تحویل گرفتن دولت جدید بیش از ۱۳ درصد بوده اما آماری که امروزه شاهد آن هستیم ۱۱.۸ درصد است و تلاش می‌شود تا پایان دولت نرخ بیکاری در گلستان ۱.۵ درصد دیگر کاهش یابد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سیاووش

      واقعا این آمار و نمودار و منحنی که اعلام میکنند،با واقعیت جامعه همخونی داره؟؟؟؟:

    • بدون نام

      جلالخالق از این امارها.

    • بدون نام

      خوب سر مردم کلاه میزارید با اعدادو ارقام دروغتون.مملکت شده پر آدم بیکار ....

    • نون خالی خور

      مطمئن هستید که این آمار درسته؟؟؟؟؟؟ فکر کنم ۳۰ درصد بقیه اش و به بزرگواری خودتون ندید گرفتید،
      آخه مومن خدا تو این مملکتی که نرخ ازدواجش این چنین هست و جوانان تمایلی به ازدواج ندارند فکر میکنید علت از خوشی زیاده؟؟ یا عمده علتش نبود شغل و امنیت شغلی!؟!؟!؟ طبق آمار خودتو کشور ایران ۱۱درصد جوانان دم بخت و از بخت گذشته هست که ازدچاج نکرده اند بنظرتون فکر میکنید این آمار درسته؟؟ دولت تدبیر جان عشقم گلم ، فدات شم مثل دولت احمدی نژاد خالی بند نباش فدات شم، دروغ گناه کبیره هست فدات شم، خلاصه از ما گفتن بود مًشتی......

    • بدون نام

      خب پس دارن مقدماته اعلام امار کذب رو اماده میکنن ؟ مگه بی کاری با یه تصمیمه خالی و به این سرعت حل میشه ؟ نمیدونم والا شاید ما اینقد گوشمون مخملیه که خودمون هم نمیدونیم .

    • مصطفی زاهدان

      بله به حرف چرا که نه!در عمل ثابت کنید .درضمن این موضوع و وعده هاش تکراریه برای دلخوشی ما جوونای بیکار..تک رقمی باید در جامعه دیده شه نه اینکه الکی برای کلاس بگیم.من که 4ساله بیکارم سر کار نرفتم که هیچ زن گرفتم بچم دارم بدترم شد اوضاع اقتصادیم

    • سیامک

      آخه چه جوری . ? مثلا کارخونه میزنیم یا . ....

    • بدون نام

      دروغه ....

    • بانام

      بس کنید ....

    • elnaz shiran

      توروخدا جوک نگید.

    • محمد

      مرد حسابی الان یک نفر سرکار هم بره .باز ۲۰ سال طول میکشه به حداقل زندگی دست پیدا کنه.بعد تو این آمار افرایش جمعیت وفارغ التحصیلان تا سال ۲۰۱۴ محاسبه شده که این وعده سر خرمن رو میدی تا اون موقع تعداد فارق التحصیلان دانشگاهها ۲برابر میشه.بعد میخوای ۲درصد آمار بیکاری رو حل کنید؟

    • اکبر خانژاد

      تورم که تک رقمی شد بسه خواهشا بیکاری را بی خیال بشید

    • سوسنگرد

      الان توی دشت آزادگان و سوسنگرد از بس کار هست که حتی بچه های مدرسه تو فصل تابستان میان سر کار، اصلا بیکار نداریم، باید آمار را صفر کنید اصلا اینجا محله گل و بلبل هست! واقعا که چرا به دروغ آمار بیکاری را اعلام میکنید؟ این همه بیکار پس چی هست؟ ملت بینا هست نه کور

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج