adexo3
۳۶۹۶۳۲
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

کدخدایی به اصلاح طلبان مجلس چه گفت؟

روزنامه اعتماد در باره اظهارات محمدرضا عارف در مورد رای فراکسیون امید به کدخدایی نوشت: عارف بسیار شفاف و صریح سخن می‌گوید، سخنی که شاید برای بسیاری قابل باور نباشد.

روزنامه اعتماد در باره اظهارات محمدرضا عارف در مورد رای فراکسیون امید به کدخدایی نوشت: عارف بسیار شفاف و صریح سخن می‌گوید، سخنی که شاید برای بسیاری قابل باور نباشد.

او باكي ندارد از اينكه بگويد: ديدگاه‌هاي كدخدايي به ديدگا‌ه‌هاي دوستان ما خيلي نزديك بود.

روايت رييس فراكسيون اميد از راي دادن اين فراكسيون به كدخدايي اينگونه است و او مي‌گويد: پنج نفر حقوقدان به مجلس معرفي شدند و بالاخره بايد سه نفر راي مي‌آوردند. البته اين تفسير از قانون براي معرفي حقوقدانان مي‌تواند جاي بحث داشته باشد. ما در هيات‌رييسه فراكسيون بحث كرديم و قرار شد كه با هر پنج نفر جلسه داشته باشيم. با هر يك از پنج نفر، جلسه يك ساعته داشتيم و دوستان ما در فراكسيون سوالات جدي از آنان پرسيدند. كانديداهاي عضويت در شوراي نگهبان هم پاسخ‌هايي جدي را مطرح كردند و ما در نهايت جمع‌بندي را به فراكسيون اعلام كرديم. جمع‌بندي فراكسيون اين بود كه ترتيب اولويت آرا را اعلام كنيم.

او در پاسخ به اين سوال كه آيا ‌انتخاب آقاي كدخدايي، انتخاب غيراصلاح‌طلبانه‌اي بوده است، گفت: ما چند سوال جدي مطرح كرديم و ديدگاه‌هاي ايشان به ديدگا‌ه‌هاي دوستان ما خيلي نزديك بود. بحث فني بود. در اين حال دوستان ما هم كه گله‌هايي مي‌كنند، حق دارند.

عارف نقاط مشترك كدخدايي با فراكسيون اميد را در پاسخ به سوالات اعضاي فراكسيون مي‌داند، سوالاتي كه البته نمي‌گويد چه چيزي بودند و اضافه مي‌كند: سه سوال مطرح كرديم كه پاسخ‌هاي‌شان را گفتند كه به ديدگاه‌هاي دوستان ما نزديك بود. از طرفي ما گزينه‌هاي انتخابي نداشتيم كه بگوييم از بين ده نفر انتخاب كنيم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      انتخابات اکثرا انتخاب بین بد و بدتره حالا اونا مثل ملت ایران در ریاست جمهوری بد رو بر بدتر ترجیح دادند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج