۳۶۹۶۴۵
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

عرضه نسل جدید ون های «مان»

احتمالاً اطلاع دارید که گروه فولکس‌واگن حضور گسترده‌ای در بازار کامیون‌های سنگین دارد چراکه این گروه خودروسازی بیشتر سهام دو شرکت از بزرگ‌ترین سازندگان کامیون جهان یعنی اسکانیا سوئد و مان آلمان را در اختیار دارد.

وب سایت پدال - امیر دهقان: احتمالاً اطلاع دارید که گروه فولکس‌واگن حضور گسترده‌ای در بازار کامیون‌های سنگین دارد چراکه این گروه خودروسازی بیشتر سهام دو شرکت از بزرگ‌ترین سازندگان کامیون جهان یعنی اسکانیا سوئد و مان آلمان را در اختیار دارد. حال دومین شرکت مذکور یعنی مان قصد دارد با یک نسخهٔ تغییر برند داده‌شده از نسل جدید ون فولکس‌واگن کرافتر به بخش جدیدی از بازار وارد شود.

عرضه نسل جدید ون های «مان»

تا پیش‌ازاین، مان صرفاً در بخش سنگین فعالیت می‌کرد و کمترین ظرفیت ساخته‌هایش از ۷.۵ تن آغاز می‌شد اما این محصول جدید که TGE نام‌گرفته است با ظرفیتی از ۳ تا ۵.۵ تن در بخش سبک قرار می‌گیرد. تنها تفاوت میان مان TGE و فولکس‌واگن کرافتر در جلوپنجره و بعضی از جزئیات تریم‌ها و تیپ‌ها است. البته لوگوی مان نیز جایگزین لوگوی فولکس‌واگن شده است. هرچند هنوز مان تأیید نکرده است اما به‌احتمال‌زیاد این خودروی تجاری جدید در همان کارخانهٔ واقع در لهستان ساخته می‌شود که کرافتر هم‌اکنون در آنجا تولید می‌شود.

عرضه نسل جدید ون های «مان»

نیروی این ون توسط یک موتور ۲ لیتری چهار سیلندر دیزل با یک یا دو توبوشارژر تأمین می‌گردد که رنج قدرتی از ۱۰۲ تا ۱۷۷ اسب بخار را ارائه می‌کند. جهت انتقال این نیرو به‌صورت استاندارد یک گیربکس ۶ سرعتهٔ دستی در نظر گرفته‌شده درحالی‌که یک نمونهٔ ۸ سرعتهٔ اتوماتیک هم به‌صورت سفارشی ارائه می‌گردد. سیستم انتقال قدرت نیز به هر سه صورت دیفرانسیل جلو، دیفرانسیل عقب و دو دیفرانسیل قابل سفارش است.

عرضه نسل جدید ون های «مان»

مان هدف عرضهٔ TGE را استفاده در خدمات توزیعی و صنایع ساخت‌وساز اعلام کرده است. این خودرو به‌صورت پانل ون (ونی که صرفاً مخصوص حمل بار است و در پشت راننده و سرنشین جلو صندلی دیگری ندارد. این نوع ون‌ها فاقد پنجره‌های جانبی بوده و درواقع یک وانت یا کامیونت مسقف محسوب می‌شوند) با امکان انتخاب دو نوع فاصلهٔ محوری، سه طول و سه ارتفاع ارائه می‌گردد که بزرگ‌ترینِ آن فضایی معادل ۱۸,۳۰۰ لیتر دارد. در همین حال نسخهٔ وانت TGE نیز در دو نوع تک یا دو کابین و با طول‌های مختلف شاسی عرضه می‌شود.

عرضه نسل جدید ون های «مان»

عرضه نسل جدید ون های «مان»

تولید محصول جدید مان/فولکس‌واگن در آوریل ۲۰۱۷ آغازشده و از پاییز همین سال در سراسر اروپا عرضه می‌گردد. همچنین درصورتی‌که این ون در ایالات‌متحده عرضه گردد باید با فورد ترانزیت و دوج رم پرومستر به رقابت بپردازد. ضمناً مان در دههٔ ۸۰ میلادی هم محصولاتی را بانام سری G عرضه می‌کرد که آن‌هم در اصل همان فولکس‌واگن LT بود که با برند مان عرضه می‌شد. فولکس‌واگن LT نیز پدربزرگ کرافتر کنونی محسوب می‌شود.
عرضه نسل جدید ون های «مان»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج